NA Grand Seiko history boek

Enige tijd geleden deed @GerardNijenbrinks een oproep m.b.t. Grand Seiko liefhebbers en een boek over de geschiedenis van dit merk die hij had om weg te geven. Uiteindelijk was ik de persoon die deze mocht hebben.
Ook dank aan @Fate_Amenable_To_Change voor het “lobbyen”. Dank aan Chris.
Gisteren even voor de middag in Den Haag afgesproken met Gerard bij de lunchroom van zijn vrouw. Erg vriendelijk ontvangen met een heerlijk kopje koffie en een soes. Leuk gesprek gehad en uiteindelijk met dit enorme boek (wat niet in mijn redelijk grote rugtas paste) weer vertrokken.
We (vrouw en dochter waren ook mee) hadden er een dagje Den Haag van gemaakt dus dat was best lastig haha. Maar schuin tegenover de lunchroom zat een AH dus daar even een tas gescoord. Ik had al een handdoek meegenomen ter bescherming dus deze er omheen en gaan. Gisteravond 22.00 uur waren we pas weer thuis dus dat was een lange dag met een zware tas (boek weegt zo’n 3 kilo :flushed:).

Nou, hierbij enkele foto’s. Extra noemenswaardig, op 28 februari had ik een GTG met fine dining georganiseerd en toen had ik van @Marbleu ook al een heel gaaf boek van Grand Seiko gekregen. Arthur, nogmaals dank. Deze staat ook nog op de laatste foto.
Beide komen straks (eerst even wat anders eraf halen) in een standaard op de piano te staan tot we een andere koffietafel hebben :blush:.

53 likes

Proficiat en leuke actie van @GerardNijenbrinks :+1:

2 likes

Gaaf :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

:+1:t2:

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd met dit mooie cadeau!

Maar wat ik me afvraag… Wordt er ook nog veel geschreven over GS, gaan ze de techniek ook nog in, of zijn het met name foto’s? Kun je het als naslagwerk zien, of is het een koffietafelboek?

2 likes

ik gok een koffietafel-boek

2 likes

Yes, een koffietafelboek. Maar vond voor de foto’s de afbeeldingen wat leuker ogen :blush:.

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige cadeau Reinier. Complimenten voor de actie van @GerardNijenbrinks

2 likes

Prachtig boek, en een mooi initiatief! Veel plezier ermee!

2 likes

Gaaf boek! Vooral ook omdat mijn GS prominent op de foto staat :heart_eyes: (Shunbun)

Geef m n mooi plekje op een stevige koffietafel :joy:

2 likes

Voor elke GS bezitter en/of liefhebber is dit prachtig koffietafel-materiaal. Mooi gebaar van @GerardNijenbrinks.

2 likes

Schitterend boek en sympathieke actie van @GerardNijenbrinks :pray:t2:

Naast genoemd boek heb ik sinds kort dit boek met meer informatie, maar ik ben er nog niet aan begonnen. Gunstig geprijsd bij Amazon.

3 likes

Ah, dat is ook een mooie. Die staat genoteerd voor mijn sinterklaaslijstje :blush:.

1 like