NA: Grand Seiko Nami - Limited 1 uit 100

Potverdorie wat een stijlvolle GS!

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi deze! Leuk als aandenken aan je huwelijksreis ook.

1 like

Lekkere GS zeg! :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi ding zeg :ok_hand: plaatje van de achterkant tzt? (van de GS hè…)

1 like

Een werkelijk super mooi exemplaar :ok_hand: :ok_hand:Heel veel plezier met deze , gescoord in deze bijzondere context ! Overigens je vrouw heeft een goede smaak :smiley:

1 like

Pohh, deze is wel echt fantastisch mooi! :heart_eyes:

1 like

Zit hier nog een paar weken haha. Ik heb m’n m’n vrouw afgesproken dat zij de happy endings verzorgd na de massages :sweat_smile:

Dank!

1 like

He-Le-maal eens!

Thx! :fist_right:

Dank!

Mevrouw Olly is een droomvrouw, onder andere omdat ze geen fuck geeft om (dure) spullen/kleding etc. Ik ga haar uiteraard nog verassen op deze reis met een private dinner on the beach, daar gaat ze lekker op

3 likes

Ha ja, laten we dat even zo houden :upside_down_face:

@GustavM Ja ga ik zeker doen, thx!

1 like

Thx!! Ik zat gisteren toevallig al een hoop posts van je te lezen in GS forum, leuk dat je er veel kennis van hebt. Ik ken GS al lang, waardeer het ook al langer, maar ga er nu pas vol in. Toch weer leuk z’n nieuwe liefde ontdekken. (naast m’n vrouw)

Omiwatari had ik ook zo gekocht, prachtige plaat ook. Wat ik leuk vind aan de Nami is dat die plaat veranderd afhankelijk van de kijkhoek. Hij is of vrij strak/egaal, en dan ineens BAM, Wave dial. Heerlijk.

5 likes

Hahahah ja!

En dat bekijken van (beide) gaat helemaal goed komen. :sunglasses:

Thx!

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst! Vergeet niet nog wat goede foto’s voor ons te posten als je terug bent!

1 like

Hahaha! Ga ik vandaag voor je fixen! :peach:

@hadoe Veel dank, en ja, eens :innocent:

@Burnn Dank! Ja zeker! Wellicht op de reis nog en anders weer in NL.

1 like

Haha, een nieuw dieptepunt is bereikt. Gefeliciteerd met je prachtige horloge!

2 likes

Mooi horloge, goede keus, en je keus voor Thailand is ook een goede keus. Ik woon hier inmiddels een half jaar, ga je nog naar het zuiden?

1 like

Wat een schitterend horloge!:star_struck:

1 like

Mooi! Van harte met de NA. Geniet ervan.

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd.

1 like