NA: Grand Seiko Nami - Limited 1 uit 100

Horloge vrinden,

Na heel lang (jaar of 2) :sweat_smile: geen nieuw horloge te hebben gekocht, is het toch weer raak. Ik ben op huwelijksreis door Azië aan het reizen, en in Bangkok aangekomen was het een horloge kijk paradijs. Ik was niet van plan om iets te kopen maar natuurlijk her en der even kijken… Bij Rolex moest ik nu zelfs op een wachtlijst om de winkel in te kunnen :joy: Nieuw dieptepunt qua klantvriendelijkheid wat mij betreft… Uiteraard ook even bij de Grand Seiko boetiek binnen gestapt. Ik wilde bijvoorbeeld de Snowflake en het afwerkingsniveau van GS in het algemeen wel eens even zien. Mijn referentiekader is voornamelijk (Neo vintage) Rolex en Omega. Ik kan kort zijn, ik was onder de indruk. Spring drive is echt rete mooie techniek en om die secondewijzer zo soepel rond te zien gaan, werkt betoverend.

Ik heb meerdere Horloges gepast, inclusief een paar (semi) limited gmt’s, snowflake etc. maar toen toverde de zeer vriendelijke verkoopster een limited editie (Thailand only, 100 stuks) tevoorschijn, en dacht ik shit, was is ie mooi. Ik was helemaal niet op zoek, en zeker niet naar een dresser. Het hielp niet (of juist wel) dat vrouwlief deze veruit het mooiste vond staan op mijn bitch wrists, en ik moet zeggen dat ik dat gevoel ook had. Enfin, ff buiten rondje gelopen, telefoon gepakt, credit card max omhoog gekrikt en hoppaa, terug en kopen dat ding! Ik heb voornamelijk sporty staal in de collectie, maar draag voor werk altijd overhemden en of pak, dus dit is de perfecte aanvulling in mijn collectie. Ik vond het ook wel bijzonder om op huwelijksreis z’n limited editie te kopen als aandenken…

Genoeg geluld, hierbij de foto’s en voor wie het leuk vindt een linkje naar de GS site inzake deze collectie. klik
Helaas geen tijd gehad om echt mooie shots te maken, dus jullie moeten het doen met een stock foto en wat medium kwaliteit foto’s. Sorry.

226 likes

Prachtig! Echt heel mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Lekker hoor!

1 like

Prachtig :star_struck:
Mooie herinnering aan jullie huwelijksreis.

2 likes

Schitterend! Super mooi als aandenken na jullie huwelijksreis :smiley: en nog heel veel plezier samen!

1 like

Mooi zeg!

1 like

Met iemand anders zou nogal raar zijn. :joy: Prachtig horloge. Proficiat!

11 likes

Topper! Veel plezier ermee.

2 likes

Dank!
@Kiek :handshake:
@AnthonyB Zeker!! Thx
@Mama_Appelsap Dankjewel, gaat zeker lukken!
@Handaufzug Dank! :sunglasses:

2 likes

Hahaha ja… Scherp. Ik pas het even aan. :innocent:

1 like

Oh cool zeg. van harte!

1 like

Proficiat met het horloge en veel geluk samen :clinking_glasses:

1 like

Zeer mooi. Denk ook niet dat die snel de collectie zal verlaten aangezien het verhaal dat eraan zit.
Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Allereerst heel veel geluk samen. Prachtig aandenken aan jullie huwelijksreis. Gefeliciteerd met deze mooie NA. Hele mooie dial. Geniet nog even van de reis

1 like

Prachtig :+1:

1 like

Van harte proficiat met je huwelijk! Fraai horloge hoor, zijn vervelendere blijvende herinneringen in Bangkok te verkrijgen :sweat_smile:

4 likes

:joy: :joy: :joy:

Wauw! Wat een mooie! Spring drive zonder dat wijzertje :ok_hand: dat je nog meer onder de radar. En gefeliciteerd met je huwelijk en reis!

:joy::joy::joy: juich niet te vroeg.
Voor je het weet heeft @Olly een ladyboy in zijn … enfin. We dwalen af.

3 likes

Thx! En ja, dat vind ik ook top, wijzertje zit nu achterop. Lekker clean.

Ik kan je vertellen dat ik nog nooit zoveel sjans heb gehad op straat, maar of het allemaal vrouwen waren…? :crazy_face:

*dat komt natuurlijk door die Grand Seiko… *

4 likes

Heisenberg heeft natuurlijk wel een hoop te bieden :sunglasses::+1:

1 like