Gaaf hoor beide!! Lekker bezig zo voor de feestdagen
Mijn beste,
Proficiat met deze prachtige tijdwaarnemers.
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst. Jammer dat de omiwatari weer moet vertrekken. Maar je hebt je hart gevolgd en dat is altijd het juiste.
Moet zeggen dat ik de groene band juist wel heel fraai vind bij de wijzerplaat.
Geniet ervan
Van harte Jasper! Grijs blijft soms lastig, maar dit lijkt een postieve uitzondering te zijn.
Wat een GS geweld, beide prachtig!
Zoooo. Schitterend! Van harte!
Gaaf dat dit soort horloges hier voorbij komt. Voor de echte fijnproever met stijl.
Beide prachtig, met een kleine voorkeur voor de voor de Omiwatari. Beide zonder poespas (zoals datum en dag), dat heeft absoluut mijn voorkeur.
Heel veel plezier van/met de Karesansui.
Soms lees je een berichtje een keer en kijk je dag later nog een keer.
Ook kan het voorkomen dat je bericht + commentaren leest + alle foto’s opslaat.
E
Tsja, en dit bericht zit in die categorie.
Denk dat ik de andere zou hebben laten vertrekken.
Ik zeg " goed bezig!"
Erg mooie GS, gefeliciteerd!
Fenomenaal, wat een prachtig ding, die renders doen de GS’en echt geen eer aan. Gefeliciteerd man!
Wow… Allebei prachtig!! Gefeliciteerd met je NA.
Prachtig gefeliciteerd en een spring drive ook nog. Veel plezier ermee.
Zo zeg. Dubbel gefeliciteerd. Erg fraaie aanwinsten.
Ik zou ook blind voor de omiwatari gaan, en de karesansui laten liggen. Maar deze foto’s doen mij inderdaad wel twijfelen. Echter als dit patroon je aanstaat, dan zou ik wellicht toch voor de cocktail willen gaan, de sbgy003, ook al is die allang uitverkocht.
De SBGY027
En de SBGY003
Schitterend duo. Veel plezier ermee.
‘mooie’ muis alsnog
Heel gaaf weer! Genieten!
Zeker een aanrader om eens te gaan passen
Dankje! De groene band is op zich best ok, maar het mist wat punch of karakter. Moeilijk met de vinger te wijzen wat het is. Misschien dat een andere groene het beter zou doen
Het is eens wat anders dan de doorsnee duiker die je hier vaak ziet. Ik merk dat ik zo’n eenvoudige ontwerpen meer en meer kan appreciëren. Perfect voor erbij, naast de vaste kern die ik onbezorgd draag zoals mijn Speedy of Cartier Santos bv.
Leuk dat je de foto’s appreciëert! Ik ben geen fotograaf, maar ik heb er toch wat van proberen maken
Dat snap ik wel. De omiwatari is een beetje frisser van kleur. Alleen is de Omiwatari plaat soms gewoon effen “babyblauw”, terwijl de Karesansui zijn plaat bijna altijd wel laat uitkomen. Dat heeft me over de streep getrokken.
Die is inderdaad heerlijk! Geblauwde secondenwijzer en een betere bandenswapper. Alleen inderdaad niet meer nieuw te vinden en ik die kromming in de lijntjes die onder de markers door gaat vind ik minstens even fascinerend. Het is wat dynamischer en minder een sunburst zoals bij de 003. Maar dat zou pas een onmogelijke keuze geweest zijn. Misschien had ik de 003 wel gekozen owv de secondenwijzer
Prachtige horloges! Geniet ervan.
Geweldige aanwinst!