NA Grand Seiko Omiwatari SBGY007

Wat een beauty!!

1 like

Een prachtige markering van een nieuwe fase ,Rik ! Proficiat :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge.

1 like

Schitterende aanwinst deze Grand Seiko! Van harte en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Absoluut prachtig Rik! Van harte!

1 like

De mooist GS, prachtig horloge! Geniet er van!

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd en geniet er van

1 like

loopt na 5 dagen +1 seconde :+1:

20 likes

Gefeliciteerd met de GS, wat een dial! :heart_eyes:

1 like

onacceptabel. terugbrengen :rofl:

geintje. top zeg!

1 like

Heel erg mooi horloge, vooral die wijzerplaat kan ik uren naar kijken.

1 like

daar is ie ook voor! :sweat_smile:

1 like

Super gaaf!

1 like

Prachtige aanwinst, het blijven echte kunstwerkjes.
Ik geniet van de GS, in relaxe dagen om de pols.:+1:

5 likes

Wat een plaat :ok_hand:

1 like

Na een goede week om de pols merk ik dat deze Omiwatari me erg goed bevalt. De maat is lekker, de wijzerplaat een genot en de Spring Drive heerlijk. Het is een onder de radar horloge, een snelle blik op de wijzerplaat laat een lichtblauw “metallic” zien, iets meer draaien van de pols (moeilijk voor mij) geeft de diepte van de structuur. Ik ben geen fan van geblauwde wijzers, maar in deze combi past het goed. De rust van de secondewijzer icm de Spring Drive is fenomenaal. De opwind actie vind ik dan weer niet je van het, bij de automaten Spring Drive zit er meer ratel in. De powerreserve meter aan de achterzijde is wel lekker.
Ben ook nog wel zoekende naar de lekkere band, zwarte croco is mooi, de OEM band is nog onderweg, wellicht geeft dat nog een plus.
Om het momentum te vieren wat ik voor ogen had is dit wel een knaller en een verrijking van mijn horloge-ervaring.

12 likes

Fijn dat ie goed bevalt Rik, het is ook een schoonheid. Eén opmerking: het horloge verdient ooit nog wel een topkwaliteit foto. Ik denk dat de echte schoonheid van dit horloge er met een smartphone camera niet goed uitkomt.

1 like

Perfectie :ok_hand:

1 like

Eens, maar aan de andere kant kan ik mijn digitale spiegelreflex Nikon niet (meer) hanteren, dus wellicht ooit nog eens een high end compact camera of iets, wie weet…:camera:

1 like