NA Grand Seiko quartz SBGP009

Mooi, en veel plezier met je NA! Mag ik wel advies geven voor de pols van je vrouw;

afbeelding

4 likes

Nondeju! Nu moet ik haar erbij betrekken:

Ik moet wel bekennen dat ik haar Aqua Terra mooier vind :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja herkenbaar? Wel kunnen onderhandelen voor de baas, maar voor jezelf vergeet je het weer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gefeliciteerd Niels met je mooie GS, natuurlijk wens ik je veel draagplezier :+1: :ok_hand:.

Tijdje geleden was ik daar ook in die leuke tent en ik dacht, wel een mooie Longines die de man daar zit te passen. Zal die hem kopen :rofl: :rofl:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA. Een goede deal, leuk om te lezen, is je van harte gegund. Geniet van je mooie GS

Bedankt Ferry!!

En ik dacht, die man zit zo naar die Spirit te kijken, ik laat hem maar liggen dan kan hij hem kopen :sunglasses:

1 like

Even hardop denkend: zou GS zulke sexy wijzerplaten, als bijv. de snowflake maken, omdat een simpele sunburst misschien wat saai kan worden? Het horloge is mooi, strak, maar in vergelijking met mijn Aqua Terra, wat…saai?

Hopelijk een kwestie van wat vaker dragen en denk dat het een beest is in de zon. Maar kijk dit nou:

1 like

Da’s een mooie na!
Geniet ze!

1 like