NA: Grand Seiko Sbga027

Maar weer even een nieuwe laten zien. Via forum/ruildeal verworven. Dit maal een springdrive.

Zoals altijd met Grand Seiko: op de foto maar half zo mooi als in het echt. Pianolak-achtige wijzerplaat, de gebruikelijke perfecte afwerking.

Mijn voorgaande GS-en (4 stuks) hadden een witte wijzerplaat, maar gemiddeld genomen heb ik een voorkeur voor een zwarte wijzerplaat. Die springt er hier heel mooi uit. Afijn, wat eerste plaatjes dan maar.

56 likes

Oeh die is erg mooi Tom!

1 like

Wat is er voor ingeruild Tom?

1 like

Die plaat is fantastisch!

4 likes

Ik ben mijn Breitling Aerospace en Nomos Metro kwijt. De Breitling was het toch echt niet voor me, van de Metro en ik nooit helemaal gaan houden vanwege de kleur wijzerplaat. Iets te grijzig voor me. Verder wel een prachthorloge.

Zo weer een tikje uitgedund, en dat was wel nodig.

2 voor 1 …
De Explorer duwt deze weer weer uit de doos is mijn verwachting :wink:
Bijt elkaar enigszins, maar GS blijft een mooie verleiding
Ik heb mijn Explorer aankoop weer laten vertragen door de impuls aankoop van de SMP Commander
Dat terwijl ook ouw/mijn SBGA099 weer lonkt bij Jaap

1 like

GS is ook altijd plus1đź‘Ť

1 like

Prachtig Tom! Ik zou wel eens een keer een Grand Seiko in het echt willen bezichtigen.
Veel plezier ermee.

2 likes

Prachtige aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Knappe GS! Veel draagplezier toegewenst met de NA :ok_hand:

1 like

Zeer fraai, gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

Top, veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Schitterend! Geniet van deze GS!

1 like

Een GS is altijd een goeie keuze :wink: Geniet ervan!

1 like

Heel mooi Tom. Genieten. Heb afgelopen week voor het eerst een Snowflake Springdrive aan mogen raken/om gehad. Oef wat werk zo’n springdrive mooi.

1 like

Prachtig:open!!_mouth:

1 like

Heel mooi! :ok_hand:
Enkel de afleesbaarheid lijkt me niet altijd top, of ligt het aan de foto’s?

1 like

Mooooi! Maar gaat hij het redden naast de Explorer…?

1 like

Wie zal het zeggen…? We gaan het zien.

1 like

Geen probleem hoor. Zo mooi geslepen die wijzers met geweldige facetten, dat lume niet nodig is. :wink:

1 like