NA: Grand Seiko SBGA373 🥂

Ik ging, mede door het forum, Seiko erg waarderen en leerde Grand Seiko kennen. De paus ( @Fate_Amenable_To_Change ) had me ervoor gewaarschuwd maar het heeft me enorm aangetrokken. Na een aantal weken van verdieping en oriëntatie was ik vrij zeker van mijn zaak. De 44GS case, spring-drive, staal en een lichte wijzerplaat.

De aankoop gister gedaan bij juwelier Reijersen. Dit heeft enorm bijgedragen aan een heel positief en prettig gevoel. We werden ontvangen als ‘oude bekenden’ en hebben uiteindelijk 4 uur doorgebracht in de winkel. Er werd zelfs een lunch verzorgd! Heerlijk gekletst over horloges zonder ook maar enig gevoel van druk. Voor mij een ongekende klantvriendelijkheid.

Ik ben enorm onder de indruk van het horloge. Het is in meerdere opzichten dynamisch. De wijzerplaat veranderd onder invloed van licht. In de avond meer champagne maar bij daglicht een prachtige zilveren / witgouden toon. De vloeiende blauwe secondewijzer, sublieme afwerking. Het klinkt cliché maar het horloge geeft me echt een bepaalde rust en kalmte.
Het voelt ook een beetje alsof ik het ‘horlogespel’ heb uitgespeeld. Ik heb met mijn submariner een heerlijk duo.

123 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met de NA!

1 like

Heel mooi !!!

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd

1 like

Stijlvol! Gefeliciteerd!

1 like

Die Rolex doet in alle eerlijkheid afbreuk aan het plaatje. :see_no_evil:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

4 likes

Ja heel eerlijk, deze GS doet mij zoveel meer.

1 like

Hahaha… Geinigste name drop ever. Maar prachtig horloge, als je het doet doe je het ook direct erg goed. 44GS een spring drive, toe maar. Gefeliciteerd! :+1::+1::yum::rofl:

We horen het wel wanneer je dat rare beatertje wat er naast ligt zat bent.

5 likes

Gefeliciteerd met deze mooi aanwinst!

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, top duo!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Bedankt allen! Mijn likes zijn weer eens op. Het is al laat :grin:

:star_struck: Prachtig :ok_hand:

1 like

Wat een cleane en gave GS! Imo perfecte aanvulling op de sub :smiley:

1 like

Mooie aanwinst man! Heel veel draag plezier!

1 like

Van harte geluk gewenst. Prachtig mooi, die champagne plaat.
Ik heb z’n halfbroertje. Met een titanium kast. Zal morgen of zo een plaatje erbij doen, als je het goed vindt.

1 like

Ongelofelijk mooi, wat een prachtstuk! Ik vrees dat ik ook helemaal om ben: de volgende en wellicht laatste uitbreiding aan mijn ‘collectie’ wordt ook een GS!

2 likes