NA - Grand Seiko SBGA373

In februari van dit jaar kreeg het horlogevirus ook mij te pakken. Met mijn trouwfeest in zicht vond ik de tijd rijp voor de zoektocht naar mijn ´grail watch´ voor die feestelijke gebeurtenis. Hij moest mooi, degelijk en goed afgewerkt zijn. Verder vond ik het belangrijk dat hij zo accuraat mogelijk was. Prestige en merkbekendheid vond ik veel minder belangrijk. Vele HF topics en youtube videos later wist ik het: het moest en zou een Grand Seiko Spring Drive worden.

De titanium kast van de Snowflake vond ik fantastisch, maar van de champagnekleurige wijzerplaat van de andere modellen werd ik pas echt warm. De SBGA283 viel af omdat hij geen doorzichtige caseback heeft. De SBGA373 won uiteindelijk omdat de 44GS kast me het meest aanspreekt.

Vandaag dus een bezoekje gebracht aan Reijersen in Oudewater. Opnieuw bedankt HF voor de tips! Het was de trip vanuit Nijmegen meer dan waard!

Alvast de eerste fotootjes:


65 likes

Gefeliciteerd! Mooi horloge voor een bijzondere dag!

1 like

Gefeliciteerd! Geweldige aanwinst en gelijk ook een mooie herinnering eraan vast!
Had Van Baal deze niet ook? Of bieden ze te weinig korting, gewoon nieuwsgierig.

2 likes

Prachtige aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop en veel draagplezier.

1 like

Zo! Gefeliciteerd, zeg. Daar in Oudewater verkopen ze GS-en aan de lopende band!
Veel plezier ermee.
Wie volgt?

1 like

Topaankoop!

Ik heb daar laatst de blauwe versie gekocht, ook voor mijn trouwerij :sunglasses:

Groeten van z’n broer

8 likes

Prachtig! Je had wel even op de koffie kunnen komen, woon om de hoek😉
Je hebt alleen hun jubileum actie gemist, ze hadden augustus 20% korting op alle horloges😬

1 like

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst! En natuurlijk de bruiloft :slight_smile:

1 like

Ik had vorige week dit horloge telefonisch al besteld. Ik heb dus wel die korting nog gekregen.
Topservice daar!

5 likes

Netjes zeg! Mooie korting op zo’n horloge!

1 like

Ik zou zeggen, die houd ik te goed bij mijn volgende GS. Maar ik vrees dat ik niet snel opnieuw zo´n aankoop ga doen :grin:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

ik kreeg nog de 20% korting van hun actie vorige maand. Dat hadden we vorige week telefonisch zo besproken. Ik had misschien wel eens kunnen proberen bij Van Baal ja, maar de kans op een vergelijkbare deal zou klein geweest zijn denk ik.

1 like

Ik moet even bijkomen…20% op GS??? Man o man, achteraf zal mijn vrouw blij zijn dat ik het niet wist.

5 likes

Ik heb de tip nog gedeeld hier, wel opletten he😉
Ik heb zelfs een bedankje van @mercapto ontvangen, die had er wel gebruik van gemaakt😇

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop! Prachtig horloge!

1 like

Zo… jij hebt wel smaak zeg! :blush:
Gefeliciteerd, fijne trouwerij en heel veel plezier gewenst!

1 like

Schitterend horloge! Mooie dag gewenst ook!

1 like

Geweldige keuze voor zo’n feestelijke gelegenheid! Veel plezier ervan.

1 like