Gaaf!
Fantastisch horloge zeg, gefeliciteerd en geniet er van!
dank jullie wel allemaal. Dit is echt genieten inderdaad!
Mooie aankoop en dubbel gefeliciteerd!
En daar ligt hij dan…
Ik weet dat ik er van moet genieten, hem dragen, en geen zorgen maken over eventuele krasjes. Anderzijds, ik heb hem natuurlijk wel gekocht voor mijn bruiloft, en ik zou het doodjammer vinden moesten er op die mooie dag al opvallende gebruikerssporen te zien zijn.
Ik trouw pas in augustus 2021. Ben ik niet aan een onmogelijke en nutteloze opdracht bezig?
Ik moet bekennen dat ik de mijne ook heel weinig draag (ik ben ook erg voorzichtig met horloges). Vooral georiënteerd op vintage momenteel.
Maar op zon- en feestdagen mag hij toch wel uit de doos !!
Mooi!
Gewoon tot die tijd (voorzichtig) dragen. Had de blauwe om op mijn bruiloft afgelopen augustus zoals je weet. Ik heb er geen ene keer op gekeken…
Als je het samen zijn (in de bijbelse zin) met je bruid kunt uitstellen tot je bruiloft, dan zal dat met je horloge ook wel lukken. Stay strong!
Zo niet, dan zou ik me over het laten liggen van het horloge ook niet zo druk maken.
Hahaha
Reply van het jaar!
Polletje dan maar, ik kom er echt niet uit. Wat zou jij doen in deze situatie?
- Een trouwpak draag je ook nog niet.
- Genieten en risico´s nemen!
0 stemmers
Kerel wees er gewoon zuinig op, draag hem bewust als je naar buiten gaat, draag hem niet of beperkt als je iets actiefs gaat doen, maar niet bij sporten, klusjes e.d. Mocht het nou zijn dat je haarlijntjes krijgt of een krasje, je kan het altijd opsturen naar Seiko Nederland, hier zijn ook mensen die opgeleid zijn in Zaratsu polishing. Ik was 185 euro kwijt toen ik op mijn waffel ben gegaan in januari en behoorlijke stevige krassen erop had. Kast, band en bezel waren ook bijgewerkt en hij was als nieuw, terwijl er ook nog eens geroepen werd dat als het perfect moest dat het naar Japan moest maar ik kon werkelijk niet blijer zijn en het voelde als nieuw. Je bent hem alleen 2 tot 3 weken kwijt. Gr. Bertus
Het aantal stemmers op mijn poll was bedroevend laag (begrijpelijk), en de stemmen waren unaniem (ook begrijpelijk). Jullie zijn natuurlijk niet onbevooroordeeld, want hoe meer leden hun horloges dragen, hoe meer foto´s hier op het forum verschijnen. Nu goed, ik volg de meerderheid. Hier de gewilde foto:
Merk op, @diher81, dat als je diepe krassen of schade krijgt, je hem 10 weken kwijt bent omdat hij naar Japan moet. Ik had mijn SBGV245 op een tegelvloer laten knikkeren.
Voor diegenen die een zwakke maag hebben, klik niet op deze blur spoiler.
Maar goed, bezel vervangen kan in Nederland. Oppervlakkige krasjes wegwerken ook. Zodra je het over laser-welding en correctie van de kast hebt: Zowel kassa, als 10 weken kwijt, als op en neer naar Japan.
Do it.
Do what?
Opsturen naar Nippon.
Al lang onderweg, man. Zo’n tien dagen inmiddels.
Nice. Ben benieuwd.
Ik had het gelezen ja wat er gebeurd was. Ik heb sindsdien niet meer durven meedoen met de HF Foto challenge. Ik ben serieus.
En ook: brrr… wat een lugubere foto´s…