NA: Grand Seiko SBGA413 (spring US exclusive)

Hele mooie aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

Schitterende GS.
Van harte en veel draagplezier.

Mooi! :+1:

Proficiat! :grinning:

Prachtige GS , gefeliciteerd met je aanwinst.

Heel gaaf horloge! Daar ga je nog veel plezier van hebben :sunglasses: enjoy!

Wat een horloge zeg, prachtig :ok_hand:t2:

Heel veel draagplezier van deze schoonheid :+1:t2:

Mooi horloge, alleen erg jammer dat je er zo’n band op hebt gezet. Volgens mij zijn er veel mooiere en vooral beter bij het horloge passende lederen banden.

Ha, je bent niet de eerste die er over begint. Ik vind zelf dikker ruw leer wel mooi bij dit horloge :upside_down_face:

Ik had hem ook op een 20mm Colareb strap geprobeerd. Dit vond ik ook mooi, maar deze past dus niet goed

1 like

Idd! Die wijzerplaat! Wauw. Gewoon kunst :heart_eyes:

1 like

Dat jij het mooi vindt, daar gaat het uiteindelijk om! :+1:t3:

Heb je al eens een zwarte Hirsch Earl Louisiana Alligator geprobeerd?

Gefeliciteerd met je prachtige GS! De roze kleur komt nog niet echt naar voren op de foto’s, hoe ervaar jij dat?
De titanium banden van GS dragen echt super fijn, al kan ik me je indruk iets voorstellen als je puur op gewicht af gaat. Ik heb bij mijn Snowflake ook 3 pogingen gedaan voor hij perfect zit, maar met de tips van @amusicar moet dat ook jou lukken!
Veel plezier ermee en post nog eens wat foto’s!

De reden dat ik niet voor een alligator/croc band ben gegaan is omdat deze over het algemeen dun zijn, met zo’n hoge kast vind ik dat een raar gezicht

Mooie GS, staat goed op die ruwe leren band. Geniet :+1:

Die wijzerplaat blijft een kunststukje!!

Prachtige dial. Geniet ervan!

De Hirsch 21 mm lug-lug op de foto is bij de kast 6,5 mm dik, en bij de gesp 3,8 mm dik. Misschien heb je de goedkope imitatie croco in gedachten?

Afijn, in elk geval veel draagplezier!

Prachtig. Jammer idd van de print aan de achterzijde. Gelukkig gaat het idd om de voorzijde, die is magnifiek :ok_hand:

Ik vind hem heel erg gaaf. Misschien ga ik hem ook nog wel klappen naast de SBGA375. Dan is het wel een mooi setje.

Proficiat met deze prachtige aanwinst!
Hoe draagt deze kastvorm? Kleiner dan andere kasten zoals de 44GS varianten?