NA Grand Seiko SBGN005

Wederom prachtig literair stukje tekst :sweat_smile: Altijd een glunder hier als ik je reacties op het forum lees mijn beste @Tissot62 :pray:t3:

2 likes

Dank voor de uitleg. Veel plezier van je horloge.

1 like

Prachtig…van harte met deze heerlijke aanwinst. :ok_hand: De NA GS-en vliegen ons om de oren…:laughing:

1 like

Geweldig mooi deze GS. Veel plezier ermee!
Waar ik wel benieuwd naar ben is of er nog wat met de prijs te regelen was.
Met andere woorden: heb je nog korting t.o.v. de listprijs gekregen?

1 like

Bij interesse verwijs ik je naar Dhr. Van Grinsven :relieved::blush: Zij zullen je vriendelijk en gastvrij ontvangen in de Hinthamerstraat 50 te ‘s-Hertogenbosch!

1 like

:+1::grinning:

1 like

lume shotje van de NA…

4 likes

Als belegging misschien nu niet de optimale keuze, maar als horloge natuurlijk absolute top!
Veel plezier gewenst, en wellicht over tig Jaren ook nog een gouden beslissing. Ooit zal er toch een Rolex inflatie optreden is mijn bescheiden mening :sunglasses:

1 like

Wie over tig jaren leeft; dan zorgt! Voor nu een tof ding erbij te hebben :sunglasses: Ik heb wat afschrijvings ruimte in de rest van de collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Schitterend.
Maar ik koop géén Grand Seiko zolang er géén fijnafstelling op de gesp zit.
Zelfde geldt voor de supermooie Aqua Terra en bijvoorbeeld Railmaster.

Baal ik van

1 like

Niets fijner als dat je precies weet wat je wilt denk ik dan :yum: In deze Grand Seiko zitten halve schakels… ik krijg hem daarmee net zo fijn op de pols als mijn Explorer die wel een extra afstelling heeft… en met die extra afstelling mogelijkheid zit hij altijd of te los of te strak… met andere woorden; zo’n afstellings mogelijkheid wil, in ieder geval in mijn geval, niet altijd alles zeggen!

2 likes

Nee niet alles, maar wel héél veel.

1 like

Ik kreeg mijn 2531.80 Seamaster niet top om de pols met de halve schakels. Heb dus de nieuwe gesp met fijnafstemming gekocht.
Komt precies vind ik, fit om de pols

1 like

Lekker enthousiast en prima verhaal!
Enjoy :+1:

1 like

Mooie GS hoor, heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Wat een ontzettend gaaf ding. En mooi dat dit iets is dat alleen door de mensen ‘in the know’ echt wordt gewaardeerd. Geniet ervan, maar dat lijkt me niet moeilijk.

1 like

Prachtig horloge zeg, met top afwerking ook mooi te zien op de macro foto’s :ok_hand:t2:
Proficiat en geniet van dit geweldig mooie horloge :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd, geniet van je NA!

1 like

Zo’n ongelooflijk vet horloge, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd, heel tof! Ik twijfel zelf nog tussen de 005 en 003… :man_shrugging:

1 like