Super mooi!
Gefeliciteerd en veel plezier op het HF!
Mooie aanwinst, veel draagplezier!
Gaaf ding! Geniet ervan in goede gezondheid!!!
Gefeliciteerd met je droom horloge! Bedankt voor het delen.
Mooi verhaal Wil en natuurlijk een prachtig horloge. Staat bij mij ook op de lijst. Gefeliciteerd ermee.
Sexy it is. Heerlijk verslag, prachtig horloge. Lekker hoor
Hij is al 10 jaar lid van HF
Gefeliciteerd! Heel mooie keuze! Die champagne dial is magnifiek en van die 44GS kast ga je nooit genoeg kunnen krijgen. Bij deze de groetjes van zijn springdrive-broertje, de SBGA373.
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst. Het enthousiasme straalt er vanaf, leuk!
Prachtig horloge Gefeliciteerd en veel plezier er mee.
Leuk verslag! Heel veel plezier met je aanwinst, in mijn ervaring doen ze het beter dan ±10 spy. De 9F62 die ik heb in mijn SBGX063 is nu +5 spy na 1 jaartje
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Wat een lekker verhaal, wat een leuke GS-alternatieven en wat een uitstekende keuze.
Enjoy!
Prachtig! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Veel draag plezier!
Een mooi verhaal over een prachtig horloge! Bedankt hiervoor en veel plezier met je GS. Het doet me er wel een denken de AD nog eens te bellen voor een GS catalogus. Die hadden ze helaas niet meer toen ik mijn GS kocht.
Prachtig horloge!
Draag hem met trots.
Nogmaals gefeliciteerd, Wil. Prachtig. Leuk dat je er ook een belevenis van hebt kunnen maken. Leuk topic, leuk verhaal en welkom bij de club van GS-adepten.
En uiteraard groeten van z’n neef, de iets oudere SBGV239.
Chique horloge Chris!
Fijne Zondag.
Gefeliciteerd en wat een mooi horloge. De kast is fantastisch en de plaat in combinatie met de blauwe secondewijzer is echt top.
Leuk verhaal en foto’s, geniet ervan
Whoops…
Ik bedoel natuurlijk: gefeliciteerd en veel plezier met je NA!