Super mooi!!!
Prachtig
Gefeliciteerd met dit wonderschone horloge met een super prachtige afwerking en een tijdloos mooie dial. Je verhaal over wat je allemaal liet afvallen, herken ik. Op een morgen stond ik in Tokyo met elf GS en met springdrive voor m’n neus. De een na de ander schoof ik terzijde. Eentje bleef over: die met een champagne kleurige wijzerplaat. Ik ben geen fetisjist, maar als ik het ding in mijn handen heb, kom ik wel een klein eindje in die richting.
Heel veel draagplezier.
Ha,ha, herkenbaar
Van harte met deze schitterende aanwinst!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Gefeliciteerd!
Ja hoor! Lekker zeg! Geniet ervan, echt een pracht van een horloge.
Mooi hoor, goeie keuze.
Proficiat met deze mooie aanwinst! Dank voor het delen van je aankoopverhaal en veel draagplezier toegewenst.
Congrats! Supermooie kastvorm die 44GS! En eindelijk je eerste GS… valt me trouwens op dat er meerdere de laatste tijd zijn die hun eerste GS hebben aangeschaft op het GS topic, waaronder ik met mijn GS sbgx093 in ieder geval veel draagplezier met je 9f GS!
Dat idee had ik ook al.
To GS or not to GS, that’s the question
Hoe precies ze ook zijn, een GS komt altijd te laat
Bij mij had ‘ie er al jaren moeten zijn. Anderzijds heb ik nu wel de nieuwste module aan boord.
Prachtig horloge Wil!
Van alle modellen die je hierboven hebt laten zien, is dit m.i. echt de mooiste, prima keuze!
Gefeliciteerd!
Dick
Mooi aanwinst en een leuk verhaal!!
Hopelijk heb je meer dan eerst verwachte 10% korting gekregen.
Prachtig Wil! Van harte met dit kleinood. Geniet er met volle teugen van. (Doe ik ook nog steeds! )
Prachtig! Geniet ervan en welkom bij de club.
Is wèl een duur clubje
…—…---…
Haha, zeg dat!