NA: Grand Seiko SBGP013G

De afgelopen maanden heb ik hier op het HF nauwgezet alle discussies en andere posts over Grand Seiko gevolgd. Wat een mooie foto’s heb ik voorbij zien komen! Het heeft mij geholpen in het bepalen van mijn keuze voor mijn recenteaanschaf, al was die nog behoorlijk lastig met al die prachtige wijzerplaten van GS. Afgelopen week ben ik eindelijk toegetreden tot de club van Grand Seiko bezitters met de aankoop van de SBGP013G, Heritage Quartz (9F85). De 40 mm past prima om mijn pols. Het is een ingetogen model, echt ‘quiet luxury’. De diepblauwe wijzerplaat met sunburst is heerlijk om naar te kijken, zowel buiten in het zonlicht als binnen onder gedempt licht tijdens een feest, zo heb ik de afgelopen dagen al ondervonden. Voor de aanschaf ben ik prima geholpen bij Schaap & Citroen in Den Haag, waar ik als extraatje nog een leuke GS paraplu en GS sleutelhanger erbij kreeg. Ik begreep dat S&C Den Haag relatief recent GS in de collectie heeft en dat men binnenkort een GS event organiseert, waarvoor ik nog een uitnodiging ontvang. Een aanschaf op het juiste moment dus! Onderste foto toepasselijk genomen in het Sieboldhuis te Leiden, bij een prent van de Japanse kunstenaar Kawase Hasui, ‘Bootje in een lentebui’, 1920.

78 likes

Proficiat! Draag 'm in goede gezondheid en tot ziens in het Grand Seiko topic :ok_hand:t2:

1 like

En nóg een prachtige GS erbij op het forum! Gefeliciteerd.

1 like

Mooie GS inderdaad :slightly_smiling_face:

1 like

Heel toffe GS. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd

1 like

En een gave blouse erbij! Top!:star_struck:

1 like

Mijn beste,

Een fraaie Grand Seiko.
Sportief met een vleugje chique.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Fantastisch horloge. Heel veel draagplezier!

1 like

Heel fraai. Veel plezier ermee

1 like

Prachtig horloge geniet ervan :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Staat heel
Mooi!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge :+1:t3:

1 like