NA: Grand Seiko SBGR083 Limited Edition

Ik heb me de laatste weken eens verdiept in de geschiedenis en manufactuur van Grand Seiko en ben tot de conclusie gekomen dat ik een GS toch wel heel graag wilde hebben.
Toen een eventuele ruildeal met de Breitling Aerospace Evo zich voordeed heb ik dan ook meteen toegehapt! :stuck_out_tongue:
Dus gisteren een afspraak gemaakt met Paul van Pange Horloges en lichtelijk zenuwachtig naar Dordrecht gereden :grin:
Na een superleuke ontmoeting en een lang gesprek over (natuurlijk :wink:) horloges heb ik uiteindelijk de GS aan mijn pols mogen hangen. Er was nog een kleine twijfel of ik toch niet voor de IWC ingenieur moest gaan, maar die was gauw verdwenen bij het aanschouwen van die FANTASTISCHE afwerking van de Seiko.
De katana case, opengewerkte achterkant met GS logo (ook nog in het glas!), de prachtige diepzwarte wijzerplaat, de superstrakke wijzers en de prachtig afgewerkte uurmarkeringen! Alles klopt gewoon aan dit horloge…

Maar…zonder foto’s is het natuurlijk niet gebeurd! :grin:

Dus hierbij dames en heren…de Grand Seiko SBGR083!

82 likes

Censuur?

1 like

:joy: te vroeg op de knop…sorry :grin:

1 like

Echt waanzinnig! Pffffff. :heart_eyes_cat:

1 like

Knappe klok!! Wat een afwerkingsniveau… :heart_eyes:

1 like

Wow! Need I say more? :heart_eyes:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd.

1 like

Schitterend! Alleen al het randje om de caseback…

2 likes

Ik zal geen ander merk noemen…maar die kan hier niet tegen op😉. Prachtig👌

4 likes

Geweldig!!! Echt een prachtig horloge, veel plezier ermee!

2 likes

Weer een mooie GS erbij! Waanzinnig mooie horloges, veel plezier hiermee👍

1 like

Mooi!!!

1 like

:heart_eyes:
Waanzinnig mooi , gefeliciteerd!

1 like

gefeliciteerd met deze schitterende seiko gs ik wil er ook 1…:raised_hands:

1 like

Wow!

1 like

Wauw! Erg mooi, geniet ervan.
Mvg. Bertjan

1 like

Het is briljant veel geld voor een nog briljantere klok. Afwerkingsniveau inderdaad niet van deze wereld. Heel veel plezier er mee, minder is bijna onmogelijk :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Waanzinnig mooi ding.

1 like

Ah, jij hebt hem dus overgenomen… ik had hem graag willen ophalen bij Paul maar zat ik een kleine zakelijke crisis de afgelopen week en geen tijd voor de horloge hobby kunnen maken… Maar my loss, your gain! Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf! Werkelijk een prachtig horloge! :slight_smile: enjoy.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze prachtige aanwinst!!
Veel plezier er mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like