Geweldig mooi horloge, gefeliciteerd. Goede keus!!
Geen vergelijk met die IWC
Van harte met je nieuwe aanwinst!
Wat een prachtige klok en bizar goed afgewerkte details.
Heel mooi hoor, geniet ervan, pracht exemplaar.
Erg mooi en onbekend model bij het publiek.
Inderdaad heeeeel mooi, had jij die ook niet?
Ik heb hem verkocht aan @Dorfmeister een paar jaar terug en hij nu schijnbaar aan @anon6060116EV. Het gaat dus allemaal over hetzelfde horloge
Dit horloge was me toen opgevallen, ik had hem mentaal aan jouw avatar gekoppeld.
Wauw, echt heel nice, wat een mooie. Die zwarte wijzerplaat met de goudgele accenten en natuurlijk het uurwerk doen 't m. Hele begeerlijke keuze.
Ik heb 'm ooit bij Paul gekocht als eerste Grand Seiko. Kreeg de band niet passend. Voor “appel en ei” weggedaan op HF. Leuk om te zien dat hij nog op het HF zit. Is inderdaad een limited heritage versie met prachtige diepzwarte pianolak wijzerplaat
Zie nu mijn eigen post van November 16. Wat een verstandsverbijstering om te denken dat de 42mm No Date GS een betere keuze was
Ik heb de SBGR083 inderdaad verkocht aan @anon6060116EV. Fantastisch mooi horloge, maar de laatste jaren heb ik ook andere hobby’s en interesses ontwikkeld en sindsdien ben ik wat minder met horloges bezig. Het is dan zonde om zo’n prachtexemplaar in een horlogedoos te latten zitten en dan ik er beter iemand anders gelukkig mee maken.