NA: Grand Seiko SBGR305 Limited - Photo-heavy

Dank, ik moet rekening houden met een ouder wordende populatie op het forum. Dus de foto’s moesten wat scherper Coenraad. :wink:

1 like

Hier ook weer dat detail wat jij gisteren van de Sxxx013 liet zien in het andere topic. Echt geweldig!

Dit is nog weer andere koek dan het instapmodel wat voor mij onderweg is :+1:

1 like

Prachtig horloge Jaco; wat een beauty! :heart_eyes::ok_hand:

Ik wens je er heel veel plezier van en mee! Geniet er met volle teugen van! :slightly_smiling_face:

1 like

Heeft GS instapmodellen dan? Nee toch, allemaal met dezelfde precisie gemaakt denk ik! :wink:

1 like

Geniet er van , jij ware liefhebber van mooi spul👌

1 like

Mooi Jaco. Veel plezier ermee.

1 like

Practig horloge wederom deze GS!
Van harte met de aanwinst en draag hem in goede gezondheid :slight_smile:

Mooie foto’s ook en ik heb alleen even het opwindende gedeelte tot mij genomen, de plaatjes :wink:

Zal ook het uitgebriede verslag later even doornemen.

1 like

Prachtig! Geen ander woord voor. Gefeliciteerd!

Met 13,7mm aan de dikke kant voor een net horloge, maar door het titanium zul je er vast geen last van hebben (“schuiven op de pols”).

1 like

Dank je Paul. Gaat zeker lukken!

1 like

Wauw, wat een fantastisch horloge !!
maar 13,7mm dikte voor een dresser ?

1 like

Van harte gefeliciteerd Jaco, binnenkort maar eens een bakkie doen en ik neem zelf wel tissues mee om te deppen. :stuck_out_tongue::heart_eyes:

1 like

Klop, maar toch valt hij behoorlijk weg, de onderzijde loopt wat taps toe. Er valt ook nog een milimetertje weg vanwege de bolling van het glas.

Los van dat, ik om net van de Longines Retrograde… 44m en 16mm dik. Toch viel die ook al niet tegen. Mijn polsen kunnen het formaat hebben: :wink:

De dikte valt mee:

3 likes

Wat is die GE-WEL-DIG mooi zeg! Veel plezier ermee en ik zie die foto’s graag komen! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Overigens zoals al beloofd, hierbij ook een foto op bruine schoenen. Nu kantoor-dress/kantoor casual. Geen probleem. Dit is volgens mij een beste banden swapper. :wink:

8 likes

Bij deze! :wink:

1 like

Gaan we absoluut binnenkort doen Chris!

Jij de tissues, ik voor de espresso en de eau de cologne voor je. :crazy_face:

1 like

Prachtige foto’s van een schitterende aanwinst.Geniet ervan.

1 like

Schitterend! Wat blijft het toch mooi spul. De stijl, de afwerking, de materialen. Het mag dan de Kia Stinger onder de horloges zijn. Gaaf is gewoon gaaf. Punt.

Kia_Stinger_Experience_Mobile_Overview_8_Milestones_Points_3

Veel plezier er mee!

1 like

:joy:

Dit, inderdaad, wat citaten. Goed gevonden Ide!

“[…]een ultieme smaakmaker die met zijn achterwielaandrijving en zijn voorkomen als vijfdeurscoupé de handen op elkaar wist te krijgen.”

“We weten nu wat dit BMW 4-serie-alternatief[…]”

Spijker op de kop. Ik meen me te herinneren dat je iets heel wijs riep over iets met BMx, RxxxX, smaak, anders in een ander Topic.

Ik ben bang dat ik het met je eens ben. Wat niet wegneemt dat bij de B, R en smaak ook fantastische dingen te zien en te krijgen zijn. :slight_smile:

1 like