NA: Grand Seiko SBGR321

Prachtige sunburst :star_struck: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Poeah! Dat moet een moeilijke (haast onmogelijke) beslissing zijn geweest met al dat moois wat er voorbij is gekomen!

Naast de AquaTerra is ook de grijze GS prachtig zeg! :ok_hand:

Van harte met deze NA. Veel plezier ervan!

1 like

Hij is echt bizar goed. Vind hem mooier dan die van mijn nieuwe sub

1 like

In het begin een hele moeilijke beslissing. De AT viel af vanwege de gangreserve en de geamputeerde urenaanwijzer. De grijze GS is ook erg mooi. In het echt trouwens mooier dan op de foto

1 like

Gaaf, gefeliciteerd :ok_hand::tada::tada::tada:

1 like

Mooi hoor. Wijzerplaat is heel mooi.

1 like

Heel mooi! 2 keer blauw kan prima :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Geniet ervan.

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig merk, prachtig horloge. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Je had eerder ook al de SBGA375 spring drive gepast zie ik. Die heeft een power reserve van 72 uur, dan vind ik altijd een groot voordeel. Die kun je echt rustig wegleggen voor het weekend en maandag weer oppakken.

1 like

Klopt. Die ik gekocht heb heeft ook 72 uur

1 like

gefeliciteerd!! mooi!

1 like

Van het rijtje horloges dat je hebt laten zie, absoluut de mooiste. Wat een fraaie sunburst dial! :heart_eyes:
Gefeliciteerd en geniet ervan
(geen vergelijk natuurlijk, maar ik doe morgen weer m’n Citizen om, ook met zo’n mooie blauwe sunburst)

1 like

Mooi hoor, super wijzerplaat!!!

1 like

Mooi hoor. Grappig hoe je nu twee uitersten hebt, een blauwe ‘aanwezige’ en een subtiele. Beide krachtpatsers op hun eigen manier. Gefeliciteerd met de NA. :sunglasses:

1 like

Dat is wel mooi. Het is ook het enige aspect wat ik niet cool vind aan mijn SBGV239, die niet taps lopende band. Zodra er tapering is, wordt alles zo veel sjieker. Mooi man!

Prachtig, ik ken dat als geen ander. Zo ben ik ook aan de mijne gekomen, ik was daar voor totaal iets anders.

Ik hoop dat je met de halve schakels wel een fijne afstelling hebt kunnen vinden?

Leuk verhaal, mooie reis er naar toe, en een prachtig horloge met nog coolere achterkant. Gefeliciteerd man, veel plezier er mee.

1 like

Prachtig!

1 like

Hij zit niet helemaal naar mijn zin. Hij zit of te strak en met een halve schakel erbij beweegt hij net iets te veel op mijn arm. Misschien koop ik terloops een mooie lederen band voor de perfecte pasvorm

1 like