heerlijk helemaal als ze zo lekker nieuw zijn.geniet er van
Super mooi heel veel plezier ermee.
Prachtige keuze. Veel plezier ermee!
Knappe aanwinst!
Heel tof!
Ben echt wel benieuwd hoe die er in het echt uit zou zien, lekker shinen in het zonnetje!
Maar voor je probleem, ik heb zelf (natuurlijk is het bij lange na niet hetzelfde caliber) bij een oude Seiko Arctura Kinetic die van mijn vader was de sluiting (deels 1 uit 3 delen) vervangen.
Onderdeel was van Divewatchers, toch een sluiting van flinke kwaliteit. Bij de originele sluiting zaten twee micro adjusts, en nu zitten er zes micro adjusts op. Probleem opgelost, en ik kan mijn horloge weer fijn dragen!
Misschien heb je hier wat aan!
Veel plezier met de nieuwe aankoop!
Gruwelijk mooi horloge! Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je mooie NA!
Bedankt allemaal
Dat boek kreeg ik bij de aankoop. Ik had verwacht dat er mooie plaatjes en verhalen over de GS horloges in zaten, maar het gaat over de tuinen, interieur en leefstijl van de Japanners. De link met GS zal zijn dat de horloges daarop zijn geïnspireerd.(teminste dat denk ik, ben er vluchtig doorheen gebladerd😅)
Gefeliciteerd
Een absolute topper. Proficiat
Gefeliciteerd echt een prachtig horloge!
Bedankt!
Heel mooi. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met deze ingetogen schoonheid!!
Draag hem in goede gezondheid.
Prachtig GS
Gefeliciteerd @Swashy prachtig in al zijn eenvoud. Voor mij altijd een zen momentje. Snap de keuze.
Prachtig horloge! Draag de band ruim, je went er zo aan.
Die heeft de GS SBGP ook hoor
Wat een mooi horloge, dat horloge heeft mijn waardering voor Grand Seiko ook naar een hoger niveau getilt.