NA: Grand Seiko SBGV225

En dan doe ik ook nog erg mijn best om er geen plechtstatige proclamatie van te maken. :anguished:

2 likes

Ach Blauwbeerke; verba volant, scripta manent
:wink:

1 like

Ho ho, ik ben liefhebber, geen purist. Ik haat het woord Kids niet omdat het Engels is, maar eerder omdat het lelijk en smakeloos is.

Geliefd ben je daarmee nog steeds niet. :grin:

1 like

Mooi! Geniet ervan.

1 like

Mooi in aller eenvoud en perfectie ! Veel draag plezier!

1 like

Prachtig !
Veel draag- en kijkplezier gewenst.

1 like

Ik snap wat je bedoelt. Echter, er is juist zoveel te doen qua kleurschakeringen, weerkaatsing en de schoonheid van de wijzers dat het voor mij geen onvolledigheid oplevert. Sterker nog, zo komt de schoonheid nog beter naar voren. :blush:

1 like

Heel mooi, ik begrijp dat de sponsering van de SDGM hier naartoe is gegaan. Wat een topkok. Veel verschil in afwerking tov de SDGM? Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Haha, absoluut. Helaas heb ik geen geldboom in de tuin. Ik ben geen verzamelaar en het is zonde als de Grand Cocktail geen draagtijd krijgt. Maar zoals ik al eerder eens aangaf schuurt de SDGM heel erg dicht tegen GS aan qua afwerking. Ik denk dat het voor dat geld lastig is een beter afgewerkt horloge te vinden. Maar ja, de GS is ‘net’ ff een sport hoger op de ladder.

1 like

Mooi horloge, Grand Seiko timmert lekker aan de weg de afgelopen tijd vind ik. Veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi! :metal:

1 like

Gefeliciteerd, uitstekende smaak

1 like

Haha mens erger je niet :stuck_out_tongue: Maar kom op zeg, dit taalgebruik hoor je toch niet meer onder de mensen tegenwoordig? Ik kan er wel van genieten hoor. Maar het valt me direct op als ouderwets en literair. Als ik reeds zo ‘vrijpostig’ en ‘olijk’ mag zijn wat voorbeelden te schetsen:

1 like

Ik zie niets vreemds aan bovenstaand rijtje :thinking:

on topic: @Anacharsis gefeliciteerd met deze NA!

2 likes

Zeg dan gewoon direct dat je inderdaad op Twitter hebt leren lezen. :grinning:

1 like

Heel mooi @Anacharsis :+1:
Gefeliciteerd met deze NA.

1 like

Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Wat een beauty!:ok_hand::slightly_smiling_face:

Heel veel plezier ermee gewenst :+1:

1 like

Deze wil ik ook :grin: