Gefeliciteerd - ook met het horloge
Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop
Gefeliciteerd met beide heugelijke feiten!
Gefeliciteerd, met beide aanwinsten. Komt er t.z.t. een trouwhorloge?
Mooi horloge! En gefeliciteerd met beide!
Nee, dat niet. Gewoon matching ringen gok ik… Draag deze wel tijdens de dag waarschijnlijk, al heurt het niet.
Van harte proficiat!!
Heerlijk horloge! Heb deze ook gepast en staat bovenaan de lijst. Geniet er van!
Gaaf hoor. Kwijl, kwijl…
Hmm…best geinig wel zo’n GS.
Lekker belangrijk. Jouw dag.
Mooie aanwinst!
Doe mij maar een verlovingsring
Tuurlijk niet, wat een knaller man!!!
Toen wij trouwden heb ik een horloge uitgezocht. Ik heb nog nooit een ring aan mijn vingers gehad. Maar volg vooral je eigen gevoel.
Proficiat “Bor” met allebei!
Echt heel fraai deze GS; zelf ook al een paar keer naar zitten kijken.
Dubbel gefeliciteerd🍾Wat een mooie nieuwe aanwinst!
Prachtig, dubbel gefeliciteerd
Hahahahah… En, wat vindt je verloofde er van? Want dat zei je er niet bij.
Ik heb lang getwijfeld tussen de jouwe en de mijne. Het is een prachtig horloge met een plaat die dynamischer is dan je denkt en inderdaad schitterende weerkaatsingen van de wijzers en indices. Gefeliciteerd met die aankoop man!
Wat die verloving betreft: Ik zou zelf liever in zonde samen leven dan in een wat anachronistisch instituut, maar ik verneem dat mensen altijd blij zijn als ze zoiets gaan doen, dus vooruit: Gefeliciteerd.
Haha, doe ik al 9 jaar incluis bastaard nakomelingen , maar daar komt dus eens verandering in.
Belangrijker voor hier: inderdaad een prachtig horloge!
Edit: die kleur plaat moet je echt IRL zien ((Grand) Seiko is niet zo goed in productfoto’s wat dat betreft).
Ik heb ook nog getwijfeld over de blauwe quartz GMT, maar die is iets te overlappend met mijn explorer 2.
Allen dank voor de reacties
Heel mooi!
Sja, ik vind de HAQ/HEQ/HPQ ervaring zelf zo cool dat ik er ook nog twee zou willen hebben, een zwarte of blauwe GS GMT inderdaad, en een Citizen Chronomaster met rice paper dial. Ik heb de Explorer 2 natuurlijk niet, dus dat zou voor mij inderdaad beter te verkopen zijn.
Evengoed blijft de Glycine DC4 Purist misschien meer kriebelen dan de GMT. We zullen het zien.
Dat zijn de beste, Henk. Da wittegij ook.