Fraaie aanwinst, gefeliciteerd
Prachtige aanwinst, veel draagplezier!
Prachtige GS. Wat een prettige kleur van deze wijzerplaat
Gefeliciteerd met deze top NA. Ik gun je vanaf nu rust in de horloge hobby dankzij deze uitbreiding. Wel vaak posten a.u.b.
Prachtig, ik had hem bijna ook gehad, maar voor mijn polsen te klein. Jij kunt hem goed hebben!
Gefeliciteerd!
Heeel mooi! (Wat kan je ook anders verwachten van iemand die een Dynamic Chrono heeft ) Heel veel plezier ermee!
Had deze prachtige GS graag een plekje naast mijn Dynamic gegeven, maar ik weet dat ik geen horloges op staal moet kopen zonder fijnverstelling.
Ja, zo’n Dynamic is een lekker eigenwijs horloge. De 3 hander op staal is ook onwijs lekker voor de alledag.
Horloges op staal draag ik over het algemeen graag iets losjes. Fijnverstelling heb ik daarmee niet direct nodig.
Neemt niet weg dat ik wel een steel reef extension link op de bb58 band heb, toegegeven, die is wel erg fijn. Er zou ook iets in de maak zijn voor GS, daar ga ik me nog verder in verdiepen.
Proficiat! Heel mooie NA!
Geniet ervan!
Gefeliciteerd
Prachtige GS! Geen betere keus kunnen maken. En wat een horloge en een bruiloft betreft, ik zou nog eerder geen das dragen dan geen horloge
Fantastische collectie! Veel plezier met je nieuwe horloge
Heerlijke collectie!
Erg mooi.
Geniet ervan
Dank allemaal voor de lovende woorden!
De GS heeft vandaag heerlijk om de pols gezeten. Wat zijn de proporties goed en weet het horloge lekker met het licht te spelen!
Strakke NA, prachtige plaat. Lekkere maat ook. Veel draagplezier!
Prachtig. Veel plezier ermee.
Prachtstuk! Geniet ervan
Prachtig horloge, heel veel draagplezier
Prachtig, en eigenlijk geldt dat voor de hele collectie!
Ik ben al lang bezig.
Watch this space.
60% links for the win. Die banden zijn echt heel comfortabel.
Yup. Daar eenmaal aan gewend ben ik vele malen kieskeuriger geworden met betrekking tot wijzers en zo.
Gefeliciteerd met je aanwinst, veel draagplezier!
Erg mooi. Geniet ervan.