NA: Grand Seiko SBGW235

Na een GS sbgw131, een sbgw231 gehad te hebben, is het nu tijd voor de sbgw235 uit de Grand Seiko Elegance collectie.

Ik ben actief benaderd door een gewaardeerd forumlid of ik interesse had in een SBGW235 van net een paar maanden oud en kon niet weigeren.

De SBGW235 met een Beads Of Rice Band, de wijzerplaat die iets donkerder is t.o.v. de SBGW231en met een geblauwde secondewijzer, heeft een vintage achtige uitstraling.
De BoR band draagt erg comfortabel, maar was wel een gepriegel om de band in te korten.

Specs:
Uurwerk Handopwinder met calibre 9S64
Achterkant Glas
Formaat 37,3
Dikte 11,6
Gangreserve 72
Glas Sapphire met antireflectie coating
Water bestendig 30

Bedankt voor het kijken.

52 likes

Schitterend horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Mooi Ed! Blij hier een beetje een rol in te hebben kunnen spelen! De BoR band brengt voor mij echt een niveau extra op de 231/235. Geniet ervan.

2 likes

Van harte met deze NA.

Mooie ‘cleane’ plaat :ok_hand:

Veel plezier er van.

1 like

Mooie wijzerplaat, heel clean inderdaad. Mooie subtiel en toch een dijk van een horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst. :sunglasses:

1 like

Heel mooi. Klasse straalt ervan af!

1 like

Prachtig. GS/no date is een geslaagde combi!

1 like

Mooie combi :+1:. Geniet ervan.

1 like

Wat een mooie keuze. Ik kan mij voorstellen dat die band comfortabel draagt! :slight_smile:

2 likes

Waanzinnig mooi! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Heerlijk, toch?! Congrats!

1 like

Prachtig! Wat is dat voor een GS hoesje op de achtergrond?

1 like

Heel mooi die 235! Feit dat het een JDM is maakt het ook wel net wat specialer. Koesteren zou ik zeggen :blush::+1:

1 like

Prachtig. Mooie kleur wijzerplaat ook.

1 like

Wow misschien wel een van de mooiste GS’n van het forum wat mij betreft. Geniet ervan.

1 like

Ik mocht kort geleden al het genoegen smaken jouw exemplaar te bekijken, en zelfs even om de pols te hebben.
Wat een beschaafde beauty is het, werkelijk imponerend.
En de bor-band zorgt er ook voor dat de dikte van het horloge minder opvalt dan wanneer op leer gedragen.
Blij voor jou Ed, dat je deze hebt kunnen bemachtigen.
Complimenten.
Hieronder fotomateriaal om m’n verhaal te staven

3 likes

Heel fraai, en de band staat goed. Veel plezier ermee!

1 like

Frank, bedankt dat je een rol heb mogen spelen.

1 like

Dank je.
GS hoesje zit een Grand Seiko Inspection Certificate in.

1 like

Mooi Ed! Ben benieuwd of je hem ook op leer gaat knallen. Dan is hij nl ook prachtig (vgl dd sbgw231 uiteraard).

Mis je de Big Date nog wel eens? (@anon50762135 dat heeft niks met mijn schoonmoeder te maken).

2 likes