NA: Grand Seiko SBGW301 en reis naar Japan

Leuk verhaal, prachtig horloge! Gefeliciteerd

1 like

Prachtig souvenir! Toffe reis ook. Gezien het feit dat je de reis de voorbije maand hebt gemaakt, denk ik dat je, net als ik, kinderen hebt die nog niet schoolgaand zijn? Is zo’n reis een beetje te doen met jonge koters?

1 like

Mooi hoor :ok_hand:. Wat een souvenir :heart_eyes:

1 like

Dankjewel! En ja dat klopt. Met een koter van drie jaar. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog voordat ze leerplichtig is zo’ reis te maken. We vonden het wel te doen. Hangt een beetje af van de bestemming en van wat je verwachtingen zijn van wat je allemaal wilt kunnen doen.
Uitgebreid horloges bekijken overal dat ging niet bijvoorbeeld :slight_smile:
Maar wij hebben er ook maar eentje. En moet bekennen dat we wel wat vaker dan normaal het scherm hebben ingezet. Dat wordt hier weer een beetje afkicken.

2 likes

Prachtige ervaring! En ik denk dat deze mooier, klassieker, meer vervullend is dan de King Seiko. Goede keus!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraaie Grand Seiko.
Ik wens je er veel plezier mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi verhaal met een prachtige Grand Seiko als eindresultaat!:ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Fantastische landen; ben er zelf verscheidene keren geweest; zelf voor werk en samen met mijn vrouw op vakantie. Helaas (???) was ik in die tijd nog niet besmet met het horlogevirus…

En gefeliciteerd met die mooie GS!

1 like

Dankjewel! En goed excuus om nog een keertje terug te gaan :wink:

1 like

Wow. Leuk verhaal en ontzettend mooi horloge. Enjoy en veel draagplezier!

1 like

Dankjewel! En ja geen probleem hoor. Kan het van harte aanbevelen!

Schitterend horloge en leuk verhaal,enjoy :boom:

1 like

Een Grand Seiko kopen in Ginza Tokyo is onvergetelijk! Proficiat met je NA @EPH :tada:

1 like

Dankjewel! En bedankt nog voor je tips!

1 like

Proficiat!
Een wondermooi horloge.

Als het altijd maar eens zo simpel kon zijn… :sweat_smile:
Geniet ervan.

1 like

Mooi horloge!

Van harte met de NA en veel genot ervan toegewenst.

1 like

Hoe dan? :wink:

Voor mij een van de mooiste. Gefelicieerd met dit schitterende horloge! :ok_hand: :star_struck:

1 like

Haha ja! En dankjewel!

1 like

Haha, kan me voorstellen dat het tegenstrijdig lijkt, maar toch was het zo :slight_smile: En dankjewel!

1 like

Japan is fantastisch, en het horloge ook :star_struck: Geniet ervan!

1 like