NA: Grand Seiko SBGX261

Waarschijnlijk is deze Japanse schoonheid al een paar keer voorbij gekomen hier op het forum, maar ik wou deze toch nog even kort onder de aandacht brengen, even Hallo zeggen en iets bijdragen.

Ik was al een enige tijd op zoek naar een GS uit de heritage lijn en vooral eentje van dit formaat. Nadat ik ook iets meer had kunnen lezen over de (quartz) uurwerken van GS was ik overstag. Eerst een voorkeur voor de champagne wijzerplaat, maar toen ik deze gitzwarte versie op foto’s hier zag was ik verkocht. Het is een heerlijk gevoel om deze te dragen. En het werkt erg rustgevend om naar te kijken, alof er een Yamaha piano vleugel in de woonkamer staat.

Ik ben ontzettend blij met deze aanwinst. Bedankt @number4 voor zijn geduld en goede zorgen :+1: En bij deze wil ik iedereen verzekeren dat ze goed is terechtgekomen en dat ik zal beloven om er goed voor te zorgen. En stiekem verlangt het natuurlijk naar meer Grand spul van Seiko: Automatics, Spring drives , handwinders…:face_with_hand_over_mouth:

Maar goed eerst maar een paar plaatjes…

Fijn weekend!

96 likes

Erg gaaf en bijna spijt als ik de foto’s zie :flushed: geniet ervan en veel draagplezier :ok_hand:t2:

4 likes

Prachtig! Van harte met deze geweldige NA. :ok_hand:

2 likes

Zeer mooi!

1 like

Gewoonweg een prachtig model. Iets om met trots te dragen. Gefeliciteerd.

Voel je vooral ook welkom in het GS topic (show je/een…) op het forum. Daar valt veel te genieten van de Gs-en van forumleden.

3 likes

die GSen zijn en blijven mooie horloges :+1:
geniet ervan :smile:

1 like

Och wat een mooi ding he, ik had die advertentie al een tijdje ‘gebladwijzerd’, maar 37mm is mij misschien toch net iets te klein, dus blij dat ik nu niet meer in de verleiding kan komen om hem te kopen.
Veel plezier ermee!

2 likes

Mooi man, proficiat! Ik snap waarom je voor Grand Seiko kiest, er komt echt veel moois uit Japan. :ok_hand:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en geniet ervan :wink:

1 like

Wauw, echt heel mooi!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

1 like

Erg mooie GS.
Proficiat met je NA.
Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd. Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Prachtig :+1:

1 like

Prachtige aanwinst !

1 like

Heullll erg fraai :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst !

1 like

Mooi man… ja ik merk nu zelf dat zodra je een GS aan de pols hebt gehad heel veel anders tegenvalt. De volgende moet er bij mij ook komen…

1 like

Geweldige keuze…:+1::blush:

1 like

Veen draagplezier :+1:

1 like