Waarschijnlijk is deze Japanse schoonheid al een paar keer voorbij gekomen hier op het forum, maar ik wou deze toch nog even kort onder de aandacht brengen, even Hallo zeggen en iets bijdragen.
Ik was al een enige tijd op zoek naar een GS uit de heritage lijn en vooral eentje van dit formaat. Nadat ik ook iets meer had kunnen lezen over de (quartz) uurwerken van GS was ik overstag. Eerst een voorkeur voor de champagne wijzerplaat, maar toen ik deze gitzwarte versie op foto’s hier zag was ik verkocht. Het is een heerlijk gevoel om deze te dragen. En het werkt erg rustgevend om naar te kijken, alof er een Yamaha piano vleugel in de woonkamer staat.
Ik ben ontzettend blij met deze aanwinst. Bedankt @number4 voor zijn geduld en goede zorgen En bij deze wil ik iedereen verzekeren dat ze goed is terechtgekomen en dat ik zal beloven om er goed voor te zorgen. En stiekem verlangt het natuurlijk naar meer Grand spul van Seiko: Automatics, Spring drives , handwinders…
Och wat een mooi ding he, ik had die advertentie al een tijdje ‘gebladwijzerd’, maar 37mm is mij misschien toch net iets te klein, dus blij dat ik nu niet meer in de verleiding kan komen om hem te kopen.
Veel plezier ermee!