NA: Grand Seiko SBGX261

Supertof! Eén van de best dragende GS’en :ok_hand::ok_hand:

1 like

Echt een tophorloge. Ik ben 'm ook aan het overwegen. Twijfel voornamelijk nog over de kleur. Waar had je 'm besteld als ik vragen mag?

Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige GS :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd !!! Ik heb al zo’n 4 jaar z’n grotere broertje, werkelijk prachtig. Mij stoort het absoluut niet om quarz horloges te dragen, maar dit is wel een hele bijzondere quarz, een die alleen kenners kunnen waarderen. Het is moeilijk om een eenvoudig horloge prachtig te maken, iets waar GS absoluut meester in is. kreeg er deze week nog complimenten over. Ik hoop dat je er net zoveel van mag genieten als ik.

5 likes

Heel mooi en de perfecte maat! Ik heb nog soms spijt dat ik mijn 261 verkocht heb.

Geniet ervan! :+1::blush:

1 like

prachtig goede keuze groeten van ze blanke broeder 🫡

4 likes

Hij komt van Chrono24, persoonlijk vind ik de witte en natuurlijk deze de mooiste, de andere kleuren hebben een sunburst dial. Ook mooi, maar niet mijn persoonlijke smaak.

1 like

Dat gaat wel goedkomen! Fijn om te zien dat de liefde na 4 jaar nog steeds niet is uitgedoofd. Ben het ook compleet met je eens: het is zo veel moeilijker om een simpel design krachtig over te laten komen en GS is hier heer en meester in.

1 like

Gefeliciteerd. Geniet ervan!

1 like

Ook hier een welgemeend proficiat met deze aanwinst. Als drager van een identieke SBGX261 als daily kan ik je verzekeren dat je een puike keuze hebt gemaakt… 9F Quartz heeft zeker een “ziel” en de compacte afmetingen (vooral de geringe dikte) samen met het ingetogen karakter maken het een heerlijke daily!

9 likes

Bedankt! De dikte zorgt er inderdaad voor dat hij heerlijk op de pols ligt. Je hebt hem ook mooi op de foto gekregen!

Leuk hebbe dingetje, veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ik begin steeds meer fan te worden van GS.

2 likes

Prachtige alleskunner, ideale maat en staat je top. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Prachtig horloge! Hoe vind je de bracelet? Ik lees gemengde verhalen online namelijk…

Persoonlijk vind ik de bracelet top, hij is mooi afgewerkt en zit fijn. Er zijn geen micro-adjustments dus dat is een nadeel, wellicht heb ik geluk dat ik precies de goede maat heb kunnen vinden met de halflinks.

1 like

Ik deel de mening van @beevs

Er zijn inderdaad wat reviews online die de GS bracelets altijd als een minpunt noemen. Meen dat de beredenering is dat deze veelal 19mm zijn, geen microadjust hebben en vaak geen taper hebben.
Ik vind de bracelet op de SBGX serie helemaal prima. Ik draag hem altijd op de bracelet dus heb niet zo’n last van de 19mm lugs… Met de halflinks (die eigenlijk geen half zijn maar meer 2/3) kan je eigenlijk de juiste maat vaak wel vinden. Het ontbreken van microadjust is zeker een minpunt maar daartegen krijg je wel een erg fraaie en compacte clasp. Verder draagt hij comfortabel.

2 likes