Gefeliciteerd en welkom bij de 261-club .
Prachtig! Gefeliciteerd!
seiko, ik heb ze niet maar bewonder ze wel
en deze is ook weer een plaatje
draag hem met plezier
Hahaha… Geweldig! Leuk topic, mooi om te zien dat we hier aanwas hebben die een stukje tekst kan waarderen! Ik heb nooit geweten dat jij ook een zekere fascinatie voor Japan had! Was dat altijd al zo?
Hoe dan ook, nogmaals gefeliciteerd met die klapper!
En als je de stalen band zelf op maat gaat maken: Bergeon 120 schroevendraaier en een 3x of 5x loepje voor op je oog bestellen, zo’n juweliersloepje.
Die bracelets met die halve links zijn erg comfortabel. Ik zou hem er zeker ook op zetten, tzt.
Natuurlijk prachtige GS en leuk om je verhaal erbij te lezen. Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.
Van harte proficiat met deze pracht GS…
Meestal een man van weinig woorden, maar het papier is geduldig.
Heb zeker een fascinatie voor Japan. (Tussen een meervoud van andere fascinaties). Fat begon ooit met de tv serie Shogun en het bijbehorende boek. Inmiddels meerdere boeken en films verder…een reis naar Japan staat zeker op de bucketlist. En iaido beoefenen ook.
Meer OT: ik ga die bracelet zeker uitproberen, als ik de juiste tools binnen heb. Lijkt me een klusje wat de moeite waard is om te proberen.
T
Thanks voor de tips hoort daar nog te staan…
De SBGX261 komt erg goed tot zijn recht op de bracelet… Zou dat zeker doen! De GS bracelets worden vaak gezien als een wat minder punt maar heb dat zelf eigenlijk nooit zo ervaren. Als je even de tijd neemt om hem middels de (net niet) halve schakels op maat te zetten is het een prima comfortabele bracelet.
Prachtig! Ik begin een steeds grotere fan van GS te worden.
Veel plezier ervan!
Dank voor alle complimenten. Ik kan geen “likes” meer geven, want die zijn even op. Maar dat komt goed.
Prachtig!
Herkenbaar! Zelf sinds oktober in bezit van deze alleskunner! Sinds de eerste dag nauwelijks van mijn pols geweest! Heerlijk horloge!
Geniet er van!!
Mooi , gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je NA
Fijn dat ie goed terecht is gekomen!
Bijzonder horloge, gefeliciteerd
+1
Mooi horloge, gefeliciteerd met je aanwinst!
Fijn geschreven. Prachtige aanwinst. So it goes.