Daar kwam dan toch opeens vandaag mijn vierkante pakketje vanuit Japan binnen. Wauw wat snel. Had eigenlijk pas verwacht dat deze volgende week binnen zou komen.
Na heel lang twijfelen en filmpjes en plaatjes kijken op het internet, heb ik vorige week eindelijk de knoop doorgehakt. En drukte ik op de bestelknop.
Na met spanning te wachten was ie daar vandaag.
Uiteraard al de hele dag om.
Al moet ik zeggen dat ik helaas niet helemaal de perfecte afstelling van de bracelet voor elkaar krijg. In dit geval toch jammer dat er geen micro adjust is.
Nu met een half link eraf tikkeltje te strak, en met de link erop weer echt te los. Dan toch liever ietsjes aan de strakke kant.
Ook moet ik stiekem toch wennen aan het formaat.
Ik heb vaker 36 tot 38mm horloges gehad.
Maar ergens twijfel ik toch of ik niet voor de 40mm had moeten gaan. Hij oogt voor mijn gevoel wat kleiner. Ach wellicht een kwestie van wennen.
Verder is het echt een fantastisch mooi horloge met een sublieme afwerking, en ben ik er wel ontzettend blij mee! En ja ik wilde stiekem even onder de motorkap koekeloeren!
Nu maar eens op zoek naar wat alternatieve straps.
Mijn eerste Grand Seiko is in elk geval een feit, en er zullen er vast meer volgen. Maar genoeg praat nu wat foto’s.