NA: Grand Seiko SBGX263

Daar is hij dan, mijn allereerste Grand Seiko. Wat ooit begon met een Seiko 5 (Dresskx) heeft twee jaar later geresulteerd in de ontvangst van deze prachtige horloge, vandaag eindelijk ontvangen. Gekocht bij mijn juwelier met 21% korting
Ik ben super, super blij :D!

Cheers!

Vraagje; Dit zijn geen push-pins?

107 likes

In de schakels? schroefjes

1 like

Beauty in al haar eenvoud, gefeliciteerd :ok_hand:t3:

1 like

Mijn beste,

Mooie aanwinst!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hartstikke mooi!!! Proficiat.

1 like

Mooi horloge! Veel draagplezier.

1 like

Mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Mooie klassieker! Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met deze topper :heart_eyes: Ben je van plan er andere banden bij aan te schaffen?

1 like

Bedankt :blush: Ja super blij mee! Toch echt, niet zomaar een quartz loopt als een zonnetje. Zeker, alleen kleur weet ik nog niet zo. Ik hou van krokodil, python, en beetje fancy bandjes. Tips :smiley: zijn welkom.

Heel tof! Gefeliciteerd!

1 like

Geweldige aanwinst #jaloers

1 like

Mooie aanwinst!! Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heel erg mooi, gefeliciteerd! Is deze wijzerplaat niet discontinued ondertussen?

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Goeie vraag! Ik las ergens op het internet dat de SBGX lijn compleet discontinued zal zijn.

Een klassieke schoonheid :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd Tajko!
Dat je hem lang mag dragen…

1 like

Gefeliciteerd man! En veel plezier er mee. Welkom bij de club, uiteraard.

Nee, de SBGX heeft schroeven. Wel de juiste schroeven, je hebt maar één schroevedraaier nodig om een kant los te krijgen, dan de tweede. Het helpt als je een speld of zo hebt waar je de centrale pin verder kunt drukken in het geval hij er niet uit komt rollen als je de schroeven los hebt.

Vooralsnog staat ie gewoon bij Grand Seiko op de pagina.

1 like