NA: Grand Seiko SBGX263G incl. pics!

thnx! maar de automaten zijn ook meesterwerkjes hoor

Heel mooi!

Dat maakt wel het verschil in beleving.
Was laatst ook gaan kijken ergens en de persoon die mij hielp wist er niks van. Kwam niet verder dan speciale polishing… :roll_eyes:

Wel grappig! Je komt binnen voor een 44mm beest en gaat weg met een 37mm princes. Enjoy! Heel mooi. :metal:

Absoluut! Was bij Brunott in Rotterdam, aanrader

1 like

Erg mooi! afgelopen weekend ook een Grand Seiko quartz omgehad en ik denk dat dit ook de volgende toevoeging wordt. Waanzinnige horloges! Veel plezier ermee.

Heel mooi Jurgen!

Ben zelf ook bij Brunott geweest om het eea te passen. Nette zaak met aardige mensen.

Veel plezier van je NA :+1:

Prachtig horloge, van harte gefeliciteerd :wink: ! Leuke tent Brunott inderdaad

Zeer mooi! Op de een of andere manier begint GS steeds meer mijn aandacht te trekken, kwalitatief fantastisch mooie horloges.

Geniet ervan!

Best value watch that money can buy
Even one of there production models is Patek quality

Even vanaf 01:50 kijken

Van harte met deze prachtige aanwinst :+1:

2 likes

leuk filmpje! ik kijk al jaren shark tank vanaf het begin. Kevin is echt een leuke kerel. Hij kan alles kopen wat hij wilt dus goed om te horen dat hij ook GS op patek niveau vind.

3 likes

Totaal 2 verschillende klokjes… de GS is supermooi! De MM daarentegen ook super… maar had je daar niet mee willen zwemmen? :sweat_smile:

hele mooie foto’s Jurgen! mistte de wrist shot maar die zag ik verderop al langsschieten! veel (draag)plezier ermee.

Nondeju, wat een knapperd!
Met recht een pols sieraad.