NA: Grand Seiko "Shunbun" 🌸

Waar moet ik beginnen? Het avontuur begon met een liefde op het eerste gezicht voor de Grand Seiko SBGA413 “Shunbun”, die me intrigeerde en mijn interesse in horloges heeft gewekt.

Na vier jaar van dromen, het bekijken van veel video’s en het doorbladeren van talloze foto’s, heb ik het horloge eindelijk kunnen kopen, mede dankzij mijn geweldige toekomstige vrouw. Ze wilde het graag voor mij kopen ter gelegenheid van ons vijfjarig jubileum. Ik ben er echt blij mee; het was altijd mijn favoriete horloge, en nu is het ook nog eens een cadeau van mijn geliefde.

Drie weken geleden vond ik een advertentie van @ElChueco die precies leek te passen bij wat ik zocht. Het leek wel een kans die voor mij bestemd was.

Ik maakte een afspraak en reisde met mijn driejarige dochter, op mijn papa-dag, helemaal van Rotterdam naar Putten. Het was een lange rit, maar het was elke kilometer waard. We hebben genoten van het charmante Putten.

Eric was zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Mijn dank en complimenten aan hem!

Hierbij ook wat foto’s die ik zojuist heb gemaakt.

Fijne weekend!

172 likes

Mooi hoor :+1:

1 like

Een schitterende aanwinst! :hugs::pray:
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Geweldig mooie GS! Genieten maar :pray:

1 like

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige NA en veel plezier ervan!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie NA! Gefeliciteerd.

1 like

Geweldig man! :smiley::metal:

Over een paar jaar wil jouw

, dan wat ouder uiteraard, jouw nieuwe GS wel van je overnemen gok ik zo :smile:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Grand Seiko! Blijft één van de mooiste! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha jaaaa! :grin: Bedankt!

1 like

mooi man! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst :100:
Veel draag plezier :wink:

1 like

Hartelijk dank allemaal :blush: :grin:

1 like

Ik moet de echte liefde voor een Grand Seiko nog vinden, maar ik vind het wel een erg mooi horloge met een prachtige dial :star_struck:

1 like

Mooi horloge.

1 like

Prachtige Grand Seiko! Gefeliciteerd!

1 like

Wat een schoonheid, gefeliciteerd :clinking_glasses:

3 likes