Waar moet ik beginnen? Het avontuur begon met een liefde op het eerste gezicht voor de Grand Seiko SBGA413 “Shunbun”, die me intrigeerde en mijn interesse in horloges heeft gewekt.
Na vier jaar van dromen, het bekijken van veel video’s en het doorbladeren van talloze foto’s, heb ik het horloge eindelijk kunnen kopen, mede dankzij mijn geweldige toekomstige vrouw. Ze wilde het graag voor mij kopen ter gelegenheid van ons vijfjarig jubileum. Ik ben er echt blij mee; het was altijd mijn favoriete horloge, en nu is het ook nog eens een cadeau van mijn geliefde.
Drie weken geleden vond ik een advertentie van @ElChueco die precies leek te passen bij wat ik zocht. Het leek wel een kans die voor mij bestemd was.
Ik maakte een afspraak en reisde met mijn driejarige dochter, op mijn papa-dag, helemaal van Rotterdam naar Putten. Het was een lange rit, maar het was elke kilometer waard. We hebben genoten van het charmante Putten.
Eric was zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Mijn dank en complimenten aan hem!
Hierbij ook wat foto’s die ik zojuist heb gemaakt.
Fijne weekend!