NA: Grand Seiko SLGH005G (‘White Birch’)

Een half jaar geleden kocht ik bij Schaap en Citroen in Den Haag mijn eerste Grand Seiko, de SBGP013G (een van de meest precieze quartzhorloges in de markt).

Toen wist ik al dat ik ooit de ‘White Birch’ ook aan mijn collectie wilde toevoegen. Dat ‘ooit’ precies zes maanden later zou zijn was een mooi toeval. Afgelopen week zag ik op dit Horlogeforum de advertentie van Jasper @Meistersinger. Zijn Grand Seiko SLGH005G kreeg te weinig draagtijd en verdiende een andere liefhebber. Gisteren ben ik bij Jasper langs geweest en werd ik hartelijk ontvangen. We spraken over horloges, bandjes en andere mooie dingen in het leven.
Wat is de ‘White Birch’ toch een plaatje met zijn kenmerkende silver dial. Ook het 9SA5 HI-BEAT 36000 uurwerk, met een gangreserve van 80 uur, wordt door veel GS-liefhebbers gewaardeerd.

Terug naar huis moest ik regelmatig even kijken hoe laat het was. Thuis aangekomen moest er natuurlijk ook een familiefoto van beide Grand Seiko’s worden gemaakt. Ik ben benieuwd of er nog meer gaan komen, maar voorlopig ben ik hier heel blij mee.

83 likes

Geweldig! :ok_hand: Van harte met deze prachtige aanwinst.

1 like

Topper! Veel plezier ermee.

1 like

Veel draagplezier… prachtig horloge.

1 like

Super :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:
Prachtige NA :star_struck::star_struck:
Heel veel plezier ermee!!!

1 like

Erg mooi! Heel veel draagplezier toegewenst!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze knappe aanwinst!

1 like

Mooi GS-duo zo hoor op de foto :+1:

1 like

Mooie set, geniet ervan!

1 like

Een topper :ok_hand:t2:

1 like

Prachtige set, enjoy.

1 like

Super, veel draag plezier

1 like

Schitterend duo @TaurusBC :star_struck:

Draag je NA in stijl en goede gezondheid!

2 likes

Plaatje dit. Veel plezier er mee.

2 likes

Gefeliciteerd! Twee fantastisch mooie GS-en! :star_struck:

2 likes

Ah, dus daar is deze gebleven. Supermooie aanwinst, zat er zelf ook nog naar te kijken en dacht als hij nog te koop is wanneer ik terug in Brabant ben dan maak ik er werk van.
Veel plezier met dit prachtstuk.

2 likes

Proficiat :partying_face: Lekker bezig hoor

2 likes

Mooie NA :sunglasses:… wel een beetje jammer dat je ze niet synchroon hebt lopen :grimacing:

1 like

Proficiat :partying_face:!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Veel draagplezier

1 like