NA: Grand Seiko

Prachtig! Geniet er van!
Klokken kijken is amusanter dan oranje…

1 like

Heel mooi. Mooie foto’s ook. De kastafwerking van een Grand Seiko is onovertroffen. Veel plezier ermee!

1 like

Zeker weten!

Inderdaad, ik ben weer verbaasd over het vakmanschap wat er vanaf straalt.

Hoi Jaco,

Binnen een kwartaal je drie grails binnen gefeliciteerd. Allen op hun manier onderscheidend, mooi en appart. Heb het proces kunnen volgen en het is een boeiende reis geweest. Mocht je weer langs komen voor een bak koffie en een speculaasje dan de mouw van het overhemd over de klok om mijn jaloersheid te onderdrukken.
Alvast bedankt.

Groet Bram

1 like

Ik zal erom denken Bram. Ik laat wat ik dan om heb wel even in de auto liggen. :wink:

Dank voor je tips en adviezen! Mag ook gezegd worden.

1 like

Opzeggen H.F.???

:slight_smile:

2 likes

Jaloers!!! Ik ga mijn sarbs maar knuffelen en dromen van een gs voorlopig

1 like

:innocent: Nah, 't is veel te gezellig hier. Het houdt dus niet op ben ik bang.

1 like

Prachtig!

1 like

Mooi hoor! Die wijzers blijven een meesterwerk.

Gefeliciteerd!

Grt. Marco

1 like

Zekers, maar vlak de indexen niet uit. En de rest. :relaxed:

2 likes

Zelfs het 9F-62 Quartz uurwerk is prachtig afgewerkt.

4 likes

Laatst een stuk over dit uurwerk gelezen op Hodinkee. Prachtig afgewerkt en echt een mooi stukje techniek.

1 like

Klopt, naar aanleiding van onder andere dat artikel is mijn keuze ook op de quartz variant gevallen.

Zojuist ook getuige geweest van de instant datum wijziging zoals in het artikel beschreven. Niet met je ogen knipperen anders mis je hem. :slight_smile:

1 like

Voor de liefhebbers: https://www.hodinkee.com/articles/sexy-robot-the-grand-seiko-quartz-sbgx061-with-caliber-9f

5 likes

Goed idee! Dank voor het delen Rutger!

1 like

İk vind deze op staal veel leuker om zien, maar croco zal ook wel gaan op deze sublieme klok

1 like

Gefeliciteerd, Super :ok_hand:

1 like

Potverdorie koetshjuh, wat een sexy klok!

1 like