Ik had mezelf een GS beloofd (in overleg met mijn echtgenote natuurlijk) als ons oude huis verkocht zou zijn. Tsja en dat gebeurde toevallig vorige week. Niet dat de overdracht ook direct plaatsvindt, maar dat levert wel op termijn wat reserve op.
Of het zo moest zijn kwam ook deze week heel onverwacht en eigenlijk veel te kort na de ook onverwachte Tissot Navigator Heritage, mijn laatste grail op HF voorbij. Een Grand Seiko quartz met champagne wijzerplaat. Ik moest toch even drie keer kijken en nadenken, maar in goed overleg met het thuisfront, want de overdracht van ons huis nog niet geweest, hobbypot puzzelen, enzovoort, heb ik met Luuk (@Number4) een, naar beider tevredenheid, prachtige deal kunnen maken.
Wat is dit horloge ook prachtig, prachtig, prachtig. En wat een kwaliteitsbeleving! Ik ben er heel erg blij mee! Waanzinnig mooi. En overtroffen wat mij betreft en EDIT: Ook een topstuk van mijn verzameling.
Heb ik nu mijn grails binnen… wat nu? Dus… opzeggen die HF account, niet meer naar kijken, andere hobby zoeken, etc? En als iemand nog tips heeft voor een andere hobby…