NA: Grand Seiko

HF-Lieden,

Ik had mezelf een GS beloofd (in overleg met mijn echtgenote natuurlijk) als ons oude huis verkocht zou zijn. Tsja en dat gebeurde toevallig vorige week. Niet dat de overdracht ook direct plaatsvindt, maar dat levert wel op termijn wat reserve op.

Of het zo moest zijn kwam ook deze week heel onverwacht en eigenlijk veel te kort na de ook onverwachte Tissot Navigator Heritage, mijn laatste grail op HF voorbij. Een Grand Seiko quartz met champagne wijzerplaat. Ik moest toch even drie keer kijken en nadenken, maar in goed overleg met het thuisfront, want de overdracht van ons huis nog niet geweest, hobbypot puzzelen, enzovoort, heb ik met Luuk (@Number4) een, naar beider tevredenheid, prachtige deal kunnen maken.

Wat is dit horloge ook prachtig, prachtig, prachtig. En wat een kwaliteitsbeleving! Ik ben er heel erg blij mee! Waanzinnig mooi. En overtroffen wat mij betreft en EDIT: Ook een topstuk van mijn verzameling.

Heb ik nu mijn grails binnen… wat nu? Dus… opzeggen die HF account, niet meer naar kijken, andere hobby zoeken, etc? En als iemand nog tips heeft voor een andere hobby… :sunglasses:

Ik wil het verder bij de foto’s houden:

Bedankt weer voor het kijken!

86 likes

De Nomos van de troon gestoten :scream_cat: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

2 likes

Top !!!

Gefeliciteerd en veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtig horloge!

1 like

Mooi hoor, nog een mooie Croco erbij en je bent helemaal compleet👍

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Beauty! Van harte

1 like

Erg mooi , enjoy.
Deze badboy heeft kort mijn pols gesierd , leuk om te zien dat hij een goed thuis heeft gevonden.

1 like

Topkwaliteit!

1 like

Nee, van de troon gestoten niet echt. :wink:

Beiden op hun eigen manier prachtig, ze vullen elkaar wat mij betreft eigenlijk perfect aan. De Nomos ingetogen, de GS wat, laten we zeggen, frivoler.

2 likes

Schitterend

1 like

Heb je er nog geen spijt van, toch? :wink:

1 like

Jaco, wat een pracht horloge! En qua timing lijkt hij ook helemaal voor jou bestemd.

Wil je alleen stoppen met het plaatsen van die misselijk-jaloers-makende foto’s?

1 like

Erg sjiek, veel plezier ermee!

1 like

Inderdaad, account afsluiten en enkel nog naar je GS kijken. Wat een prachtstuk.

Geniet ervan !

2 likes

Sorry, ik zal proberen in het vervolg alleen nog foto’s met mijn telefoon te maken. :slight_smile:

Mooi, heel mooi! :ok_hand:

1 like

Geniet ervan en veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Prachtig, van harte!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en met de verkoop van je huis!

1 like