Al sinds het HF diner was ik gecharmeerd van GS en de sbgv221 uit de heritage collectie vond ik prachtig.
Toen @SAT deze aanbood was ik dan ook direct geïnteresseerd.
Toen SAT de prijs naar beneden aanpaste kreeg ik daar direct een mail van.
Ik was bezig in een tuin en zag de mail binnenkomen. Dit was mijn kans. Ik reageerde direct en toen moest ik afwachten. Man wat duurde dat lang voordat ik de mail van SAT binnenkreeg dat ik nr 2 was.
Eerst een lichte schrik, maar de nr. 1 wilde liever ruilen dus was het horloge mij gegund. Yess.
We maakten een afspraak voor de aflevering in Zuid Holland.
Afgelopen vrijdag was het zover. Ik had het zorgvuldig ingepland in mijn drukke agenda.
Op zaterdag moest ik nog een terras straten dus vrijdagmiddag vrij kwam goed uit.
Ik werd zeer gastvrij ontvangen en bij binnenkomst bleek dat we meerdere gemeenschappelijke interesses hadden.
Zo kwam het gesprek al direct op Floris van Bommel en werden er diverse schoenen bekeken. Erg leuk.
Bij de koffie kreeg ik gebak want het was SAT’s verjaardag.
Om een lang verhaal kort te maken : Ik had een hele leuke middag en mocht SAT’s collectie bewonderen.
Indrukwekkend, en het heeft me doen nadenken over mijn vooroordeel over het R merk.
De Grand Seiko kwam tevoorschijn en het eerste wat me opviel was de kleur van de dial.
Op foto’s zag ik steeds een goudkleurige dial, maar in het echt was deze nog veel mooier.
Champagnekleur, veel lichter en mooier dan ik dacht.
SAT heeft voor mij de band op maat gemaakt en daar was ik heel blij mee.
Met mijn ongeduld en worstenvingers was dat zeker fout gegaan.
Ik heb een supermiddag gehad, en op de terugweg belandde ik in een file omdat ik terug wilde naar mijn woonplaats op de Veluwe en de helft van NL ook op weg was naar de Veluwe, maar dan in een vakantiehuisje.
Het maakte mij niks uit want naast mij lag mijn prachtige NA.
@SAT, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en de fantastische ervaring !
Genoeg gekletst, hier de pics.
104 likes
Mooi ding
Prachtig! Geniet er van en veel draagplezier!
1 like
Prachtig. Welkom bij de club
1 like
Ja die is echt super mooi gefeliciteerd
1 like
Echt klasse!
1 like
Thnx
1 like
Mooi man!
1 like
Mooie GS!
1 like
Veel plezier met je mooie GS!
1 like
Topper hoor!!
1 like
Uberrrr tof
Gefeliciteerd en veel draagplezier
1 like
Super gaaf, leuk en enthousiaste NA. Love it, geniet er van.
1 like
Strak! Draag hem met veel plezier! Klaar voor de zomer zou ik zeggen.
1 like
Gefeliciteerd met je NA
1 like
Prachtig! Veel draagplezier!
1 like
Zeer fraai!
Geniet ervan!
1 like
Dé sjieke GS, hele mooie plaat met klassieke look. Deze kan de nieuwe branding prima hebben
Geniet ervan!
1 like
Gefeliciteerd! Een schitterende rustige wijzerplaat, daar houd ik wel van. Daar raak je niet op uitgekeken.
1 like
1 like