NA Grayton Radiance burgundy

Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnengekregen : Grayton Radiance burgundy.
Dit was voor mij een onbekende horloge merk, hetgeen mij aantrok was toch wel de prachtige rode sunburst wijzerplaat :heart_eyes:
Er zijn 3 diameters beschikbaat: 44, 40 & 36mm, degene die ik ontvangen heb is 36mm.
Dit is wel een gokje maar gezien mijn geringe polsomtrek wilde ik toch eens een moderne 36mm proberen.
Weet nog niet of het gaat werken, zeker gezien ik vandaag een pogue om had, het verschil is dan wel groot of moet eigenlijk klein zeggen?
We gaan het een aantal dagen proberen, dat werkt meestal het beste.
In het hart klopt een seiko nh35 welke netjes achter glas zit, de rotor is gegraveerd.
De wijzerplaat is dus een sunburst met opgelegde indices en datum op 3u.
Ik moet zeggen dat alles zeer netjes afgewerkt is, had ik al iets over de dial gezegd :grin:
De standaard meegeleverde zwarte band is netjes maar niet hetgeen ik zoek, een mesh is het ook niet daarom nu een grijze strap.
Tijd voor foto’s zodat jullie ook kunnen oordelen:

14 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Wel een tof horloge. :+1:
Gefeliciteerd met de aanwinst en geniet er van.

1 like

In elk geval makkelijk afleesbaar. :ok_hand:

1 like

Leuk! Zie je niet vaak en daar hou ik wel van. En een goede motor onder de motorkap.

1 like

Zit te denken of een bruinen band iets is met een rode dial, grijs is het volgens mij ook niet.
Wat denken jullie wat een mooie kleur is, bandaanzet is 18mm.
Is toch moeilijker dan gedacht

Met het zoeken op afbeeldingen ivm kleur banden kwam ik nog iets prachtigs tegen welke ik jullie niet wil onthouden

Geniaal natuurlijk :joy::joy:
Wel vind ik de band kleur mooi icm een rode dial.

1 like

Bedankt

Ik kende het ook niet, je moet soms iets proberen om het te ervaren.

Daar gaat het zeker niet aan liggen.

Dat was mijn gedachte ook, rode dial + seiko uurwerk kan niet fout lijkt mij

2 likes