NA: Grijze schildpad

Super dat je dit fraaie horloge hebt kunnen bemachtigen, deze heeft me overtuigd dat de nieuwe Seiko Turtle serie echt iets toevoegt aan het Seiko assortiment. Heel veel plezier ermee, geniet ervan!

1 like

Van harte! :thumbsup:

Kost dat nou als ik mag vragen ?

1 like

Thanks! Dat mag je best vragen hoor. Ik heb er omgerekend €745,- voor betaald, inclusief shipping uit Thailand.

2 likes

Top prijs! Laatste op Ebay ging weg voor $1600 excl verzenden en importheffingen… Was die €745 incl importheffingen?

Nee, maar de vrienden van de douane hebben hem zonder bijkomende ‘verrassing’ doorgelaten. Dus niets hoeven bijbetalen. :thumbsup:

1 like

Super wat een mazzel :four_leaf_clover: scheelt je zo een dikke 150 euro…
Het zij je gegund, geniet ervan!!!

1 like

Lijkt een geweldige Seiko voor een flink duikavontuur. Zit ook met smart te wachten op een oude AGS titanium duiker ( Starfish 1992) weggesnoept van Marktplaats en het lange wachten is begonnen, Hier alvast een plaatje.

2 likes

Cool is die! Nooit eerder gezien dat model.

1 like

Thanks. Er zijn forumleden die zo’n Seiko pre-kinetic bezitten. Alle Martijntjes :grin: geloof ik.

1 like

Vond een matching T-shirt voor je erbij:

http://www.ebay.com/itm/New-Seiko-Zimbe-T-Shirt-Turtle-Limited-Edition-SRPA19-Zimbe-Spirit-Size-Medium-/302056573249?

:relaxed:

PS geen idee waar verkrijgbaar (behalve op Ebay), werd volgens mij niet standaard meegeleverd met horloge zoals de verkoper beweert…

1 like

Heel bezonder horloge! Veel plezier ervan en een mooie tijd toegewenst!

1 like