NA: Grijze schildpad

Wat kan zo’n zending lang duren zeg. Heeft er uiteindelijk negen dagen over gedaan, maar de track & trace van de Thaise Posterijen geven tussentijds toch net iets minder info over de huidige whereabouts van je zending dan dat we met onze eigen nationale trots gewend zijn.
Maakt allemaal niet uit, na zo’n zenuwslopende week is alles weer vergeten als je hem eindelijk in je armen hebt.
Ik moest er even hard naar op zoek, maar een in Thailand woonachtig WUS-lid was zo vriendelijk om voor mij naar de Thaise horlogeboer te gaan en een Turtle op te pikken. Ik wilde toch al graag een turtle hebben (aanvankelijk geopteerd voor de PADI, gezien mijn incidentele ontmoetingen met de zeebodem), maar toen de marketingmachine van de SRPA19 eenmaal was aangeslingerd kon ik me niet meer losrukken. Life’s a bitch, dan ga ik er ook maar gewoon in mee.
Kortom: voor een redelijk goed bedrag deze schildpad op de kop kunnen tikken. Ik ben er blij mee.

Edit: uiteraard heb ik er ook een stalen band bij, maar ik had even meer zin in rubber vandaag. Nu dus nog even op zoek naar een leuke band.

40 likes

Dat is een mooie variant zeg, heel apart :thumbsup:

1 like

You’re one of the lucky few!:wink: Ik hoop binnenkort eindelijk (waar blijven ze toch?:scream:) een mooie PADI in ontvangst te nemen. Maar deze Zimbe is natuurlijk nog een stukkie specialer!:thumbsup: Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

3 likes

Mooie !!! :+1:

1 like

De Padi is ook top hoor. Ik zou ze bijna allebei willen nemen.

1 like

Ik vind deze toch wel erg mooi Gefeliciteerd ermee

1 like

Erg mooi Wouter! :heart_eyes:Grijs is , wat mij betreft, een zeer ondergewaardeerde kleur voor wijzerplaten

1 like

Proficiat met deze bijzondere aanwinst :+1:

1 like

Die ziet er zeer mooi uit!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze wereldse verworvenheid!!
Veel draag-genot!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Das een hele mooie zeg!!

1 like

De mooiste IMHO, erg cool. #jaloers

1 like

that’s what make wusfriends! leuk dat hij er eentje oppikte op de thaise markt! Echt wel een topper. ik zou er zowaar voor kunnen zwichten.

1 like

Die Turtle PADI trok mij wel.

Afgezworen door mijzelf voor te houden dat hij (veels) te groot zou zijn…toch niet mooi , enz…

Vanmiddag zag ik een gewone zwarte liggen…
Hmm… FF passen…
:grimacing:
G&€tvrr!!
Supermooi (stoer) , past perfect , zit geweldig!

Deze grijze zoniet nog fraaier!!:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Mooi en speciaal, veel draagplezier toegewenst met je grijze schildpad :thumbsup:

1 like

Mocht je hem ooit weer kwijt willen, hou ik me aanbevolen :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Wat een mooie klok. Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd! :thumbsup:

En dan nu nog effe haaien vangen in de Golf van Mexico :grin:

Grt.

1 like

Ik vrees voorlopig van niet. Heb mijn SKX007 nog even aangehouden omdat ik niet wist welke beter zou bevallen, maar die SKX moet binnenkort (nog één keer mee als vakantieklok) toch echt het veld gaan ruimen. De Zimbe heeft zijn permanente plekje inmiddels verdiend.

Mooi klokje!! Word er helemaal warm van. Mooie kleurencombinatie ook. Heel veel plezier ervan.

1 like

Vette kleuren combo!

1 like