NA: Groene Seiko Sumo

Gister binnengekomen. De SPB103J1. Ik zat er al een tijdje naar te lonken. Want die prachtige kleur op de plaatjes liet me maar niet los. Om nog maar te zwijgen van de mooie architectuur van de kast in combinatie met de polishing en brushing.

Bij het uitpakken werd ik direct gegrepen door hoe mooi het groen combineert met alle zilveren accenten. Groen is het nieuwe blauw (voor mij althans :wink:).

Mijnentwege een geslaagde upgrade ten opzichte van de vorige versie. Saffierglas, endlink aangepast, nieuw uurwerk met 70 uur gangreserve, wittere lume, lunettefont, wijzers en indexen aangepast.

Ik kan mijn ogen er niet van af houden. Alhoewel het best moeilijk is om met deze donkere dagen de sunburst te vangen. Soms lijkt ‘ie heel donker, tegen het zwarte aan, en dan popt er ineens weer een zweempje groen doorheen. Heel mooi, heel gedistingeerd.

55 likes

Prachtige kleur he! Echt een knap ding. Geniet ervan!

1 like

Mooie sumo! De kleur groen is inderdaad erg gedistingeerd. Geniet er van!

1 like

Mooi horloge @Anacharsis. :+1:
Dat groen heeft mij ook gegrepen.

1 like

Gefeliciteerd man ziet er goed uit​:ok_hand:, geniet ervan :+1:

1 like

Wat een mooie donkere kleur groen zeg, wow. Ontzettend mooie Sumo! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Mooie Seiko, superkleur!:heart_eyes::+1:

2 likes

Subtiel groen inderdaad. Pas op de laatste twee foto’s zie je het echt goed. Erg mooi! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Mooi hoor geniet er van

1 like

Weinig sunburst vandaag :sweat_smile:. Zelfs buiten niet. Maar hoe mooi…🥰

12 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Veel plezier ermee!

Veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Zeer mooi horloge, veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Mooi is hij. :ok_hand: Is de wijzerplaat in het echt ook zo “vaal” of ligt dat aan de foto’s? Ik had verwacht dat het groen wat meer “eruit zou springen”, als je begrijpt wat ik bedoel. Geniet van deze aanwinst! :slight_smile: :+1:

1 like

Wow, echt een heel erg mooi groene Sumo!
Echt fijn dat deze saffier heeft trouwens :ok_hand:t2:
Veel plezier ermee man :+1:t2:

1 like

Een cool horloge, veel plezier ermee.

1 like

Nee, vaal is ‘ie allerminst. Dat ligt aan het licht en de fotokwaliteiten :wink:.

1 like

Das een mooierd! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig!

1 like