NA: GRØNE Bart's One

De bruine band zou wat mij betreft iets donkerder mogen zijn om meer te breken met de wijzerplaat. De blauwe vind ik dan iets mooier staan

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Mooie horloge, vooral op de bruine band. (Die blauwe band vind ik net iets too much)

2 likes

Leuk! Veel plezier ermee en groeten van z’n broertje…

5 likes

Gewoon een mooi horloge. De broertjes zijn mij persoonlijk niet zo dierbaar, maar zeker als-ie zo mooi op tijd loopt, besteden ze hier blijkbaar echt voldoende tijd en aandacht aan.

2 likes

Prachtig ding.
Heel veel plezier ervan.
De blauwe band erop en nooit meer eraf.
Die is er echt voor gemaakt.
Die maakt het hele horloge nog een stuk specialer.

2 likes

Gefeliciteerd met je horloge. Cool hoor. Sector dials altijd tof.

De band die je er bij hebt gekocht zou ik heroverwegen. Je hebt een sector dial met gehamerd/ruw patroon in het midden, dan een andere kleur ring er omheen, met brushing. en tot slot een blauwe wijzerset. Dat is al vrij druk, dus zou ik zelf geen extra patroon op de band willen zien.

De oem band staat er keurig op. Het middenbruin vult het roze van de wijzerplaat erg mooi aan. Het is een verlichte combinatie die rust uitstraalt en chic is.

2 likes

Ja mooi horloge.
Ik vind dat de blauwe band het geheel te onrustig maakt. Bruin dus…

2 likes

Ik vind de blauwe band net wat netter overkomen.
Het bruin last mijns inziens net niet lekker bij het roze/ zalm.

Gefeliciteerd met deze NA

1 like

Cool ding hoor! Er zijn er hier meer op het forum.
Dat blauwe bandje geeft het horloge een iets andere uitstraling. Iets frisser en wat minder oubollig als je het mij vraagt. Die zou ik denk ik kiezen.

1 like

Prachtig horloge, de blauwe band vind ik mooi staan. Heb zelf ook nog getwijfeld om er een aan te schaffen, maar ik heb al een tijdje iets anders in het vizier en wil eindelijk doorpakken. Wie weet later nog een keer een Grøne.

Gefeliciteerd en veel plezier met jouw Oldenzaalse horloge👍

2 likes

Heel fraai hoor!! Van harte!

De bruine band staat er heel mooi bij terwijl ik vind dat de blauwe het geheel net wat “toffer” maakt. Daarom daarvoor lichte voorkeur hier.

1 like

Wat een prachtig horloge! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Als ik de voorkeur had voor blauw zou ik de neiging hebben om een donkerblauw Japans gelooid shell cordovanntje te bestellen bij Delugs. Strak, plat, zonder contraststiksel. Alternatief: Jones in Japan is een fijne webshop die Cordovan of Chromexcel levert met custom taper en stitch. Nog goedkoper dan Delugs ook.

De reden dat ik het zeg is omdat een nette band in mijn optiek toch meer onder de radar vliegt.

2 likes

Nog even een suggestie voor een ‘out of the box’ band. Lekker zomers :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd met je Na. :hugs::pray:
Voor mij ook de bruine band.

1 like

Wow. Mooi. Blauwe band sowieso.

2 likes