NA: GRØNE Bart's One

Een paar weekjes terug mocht ik eindelijk de Grøne Bart in ontvangst nemen. Wat een beauty! Vorige keer stond ik nog te twijfelen met de Sjef en tegen de tijd dat ik mijn keuze had gemaakt, was ‘ie natuurlijk uitverkocht. Dit zou me deze keer niet gebeuren.

Bij het omdoen merkte ik al snel dat het bandje nét iets te krap zit. Helaas heb ik dat vaker, maar ik zie het stiekem als een perfect excuus om een nieuw bandje te laten maken. Via dit forum had ik eerder al eens een prachtig exemplaar laten maken voor mijn M.A.D.1, maar die maker is ermee gestopt. Na wat speurwerk kwam ik uit bij 1971straps.com, waar ze voor mij een schitterend bandje van struisvogelleer hebben gemaakt. Echt topservice en vakmanschap!

En de Grøne zelf? Een plaatje om te zien. Ik draag ‘m nu een paar weken en hij loopt zó precies dat ik de tijd nog niet één keer heb hoeven bijstellen.

Dan de foto’s

• Wat spreekt je meer aan?
  • Bruine horlogeband
  • Blauwe horlogeband
0 stemmers
41 likes

Wel funky op de blauwe, maar die bruine misstaat ook niet echt. :+1:t2:

1 like

Prachtige aanwinst, en die blauwe band staat echt super!

1 like

Prachtige horloge !
Beide banden kan perfect, mijn voorkeur is blauw.

1 like

Mooi horloge !! Bruine band is sjieker en past er goed bij.

5 likes

Dit.

Prachtig horloge :ok_hand:

2 likes

Alle twee prima banden :grin::+1:

1 like

Mooi, bijzonder horloge.

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd met je NA! De blauwe band is heel bijzonder en kleurt er mooi bij, maar mijn (veilige?) voorkeur is de bruine. Helemaal top als je kan afwisselen natuurlijk :slightly_smiling_face:

1 like

met de geblauwde wijzers staat de blauwe band het best :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd.

MBT de banden, die blauwe vind ik persoonlijk veel te lomp. Zou meer taper in moeten en een fijner stiksel (als je dat al perse wilt). Band leidt veel te veel af van het horloge zo.

Dus doe mij de bruine maar :+1:

3 likes

Fraaie aanwinst :ok_hand: Door het blauw gaat de wp nog beter tot zijn recht komen (vind ik dan) :+1:

1 like

Fantastische NA, gefeliciteerd. Ik zou voor de bruine band gaan

1 like

Prachtig horloge uit Twente, veel plezier ermee.
Ps. Voor mij de blauwe band!!:watch:

1 like

Gefeliciteerd mooie horloge.
Heb je ook wellicht een foto van achterkant?

1 like

Erg mooi. Veel plezier ermee. Als ik moet kiezen: bruine band.

1 like

Prachtig! Echt een horloge waar je van blijft genieten.
Groeten van Sjef

3 likes

Lastige foto om te maken, maar dit is het dan;

4 likes

Ik had wel een open cashback verwacht.
Van zo’n bekende uurmaker .