Een paar weekjes terug mocht ik eindelijk de Grøne Bart in ontvangst nemen. Wat een beauty! Vorige keer stond ik nog te twijfelen met de Sjef en tegen de tijd dat ik mijn keuze had gemaakt, was ‘ie natuurlijk uitverkocht. Dit zou me deze keer niet gebeuren.
Bij het omdoen merkte ik al snel dat het bandje nét iets te krap zit. Helaas heb ik dat vaker, maar ik zie het stiekem als een perfect excuus om een nieuw bandje te laten maken. Via dit forum had ik eerder al eens een prachtig exemplaar laten maken voor mijn M.A.D.1, maar die maker is ermee gestopt. Na wat speurwerk kwam ik uit bij 1971straps.com, waar ze voor mij een schitterend bandje van struisvogelleer hebben gemaakt. Echt topservice en vakmanschap!
En de Grøne zelf? Een plaatje om te zien. Ik draag ‘m nu een paar weken en hij loopt zó precies dat ik de tijd nog niet één keer heb hoeven bijstellen.
Prachtig, gefeliciteerd met je NA! De blauwe band is heel bijzonder en kleurt er mooi bij, maar mijn (veilige?) voorkeur is de bruine. Helemaal top als je kan afwisselen natuurlijk
MBT de banden, die blauwe vind ik persoonlijk veel te lomp. Zou meer taper in moeten en een fijner stiksel (als je dat al perse wilt). Band leidt veel te veel af van het horloge zo.