NA: GS deel 2 - HF niet alleen een lach maar ook een traan

Beste horlogevrienden,

Inmiddels heb ik gemerkt dat we op HF dingen met een lach, geboorte van kinderen, jubilea, etc. delen in relatie tot horloges. Vandaag wil ik een keer een traan delen.

Ik ben door omstandigheden de afgelopen twee weken nogal afwezig geweest van het forum.

Afgelopen dinsdag overleed namelijk na een slopende ziekte van een tiental weken, mijn vader. We zaten als het ware te wachten op zijn overlijden.
Tot onze ontsteltenis overleed exact een week daarvoor mijn schoonvader aan een hartstilstand. Die zagen we niet aankomen.

Met andere woorden we hebben deze week twee begrafenissen in de zeer nabije familiekring gehad.
De kids zijn in een klap beide opa’s kwijt, onze wereld staat op zijn kop en mijn ouderlijk huis is weg.

Alles is relatief, het kan zo voorbij zijn. Ook hobbies en zeker een hobby waar best veel geld in om gaat.

Toch, ondanks de enorm heftige en verdrietige situatie, wil ik nog een aanvulling posten op mijn aankoop van @Number4 en het NA topic van mijn Grand Seiko van een paar weken geleden.

Het volgende speelde zich af:
Toen mijn vader twee weken geleden voor zijn overlijden hoorde dat ik de GS had gekocht heeft hij mij het bedrag van de aanschaf geschonken puur voor het GS doel. EĂ©n voorwaarde kleeft eraan, mocht ik hem ooit willen verkopen, no way. Alleen als het een upgrade in het GS spectrum zou zijn, dan alleen voor een andere GS met de wens om dat uit de erfenis ook daadwerkelijk volgend jaar te doen als het mogelijk en verantwoord is.

Daarnaast heeft hij op hetzelfde moment mijn vrouw een gouden slavenarmband geschonken. Deze moest op maat gemaakt worden maar konden we vanwege de afhandeling van de overlijdens pas vandaag ophalen.
Erg dubbel allemaal, maar dus naast de GS een NA in de zelfde lijn. Iets tastbaars met een herinnering voor om de pols.

Ik wil het er bij laten, en slechts Ă©Ă©n foto posten.

Gr. Jaco

114 likes

Een like kan ik het niet geven.

Sterkte.

4 likes

Sterkte Jaco!

1 like

Sterkte inderdaad! Heftig :pensive:

1 like

Veel sterkte toegewenst in deze zware tijd. Bedankt voor het delen…een echt verhaal en eentje uit het hart.

:pray:

1 like

Sterkte !

1 like

Ik geef het wel een like, omdat ik het krachtig vind dat je dit met ons deelt. Heel veel sterkte gewenst. Dat de GS maar een mooie herinnering mag worden in plaats van een wrange.

6 likes

Heftige periode… een klok om nooit weg te doen…

1 like

Gecondoleerd met dit enorme dubbele verlies. Dan is onze horlogehobby toch allemaal erg betrekkelijk…

2 likes

Wat een droevige weken. Sterkte!

1 like

5 likes

Gecondoleerd met het verlies en sterkte.

1 like

Jaco,

Ik betreur dit ten zeerste en wens jullie samen veel sterkte toe (incl kinderen) om deze grote verliezen te verwerken…meer kan ik hier helaas niet aan toe voegen…

2 likes

Sterkte met dit verlies. Hoop dat je veel mooie herinneringen hebt war de GS er een van is.

1 like

Gecondoleerd. Wat een verlies. Heel veel sterkte!

1 like

Verschrikkelijk Jaco. Woorden schieten tekort.
Gecondoleerd. Sterkte.
.
.
Elf.

1 like

De impact moet enorm zijn maat.
Veel sterkte voor jou je gezin en iedereen om je heen. Zowel de GS en de armband zijn mooie herinneringen.

Groet Bram

1 like

Veel sterkte in deze moeilijke periode!

1 like

Wat een heftig verhaal, heel veel sterkte de komende tijd!

1 like

Sterkte!

1 like