NA: GS deel 2 - HF niet alleen een lach maar ook een traan

Heel veel sterkte de komende periode. Zelf heb ik als aandenken aan mijn vader een horloge gekocht dat ik om die reden ook nooit weg zal doen. Iedere keer dat ik deze draag denk ik met een glimlach aan mijn vader.

1 like

Heel veel sterkte gewenst voor jou en jouw familie. Erg mooi hoe jullie samen een mooie herinnering aan de pols hebben. Heel speciaal ook hoe jouw vader bij mogelijke toekomstige GS deals opnieuw liefdevol meekijkt.

1 like

Sterkte.

1 like

Sterkte Jaco voor jou en je gezin bij dit enorme dubbele verlies. Ook voor jullie kinderen zal dit hard aankomen…

Wel heel mooi dat je nu altijd aan je vader wordt herinnerd als je je GS om je pols hebt.

1 like

Weinig toe te voegen aan de mooie woorden die al gezegd zijn, heel veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkte gewenst voor de gehele familie.

1 like

Sterkte

1 like

Sterkte Jaco

1 like

Sterkte

1 like

Heel veel sterkte Jaco. Ik weet hoe je je voelt, heb zes jaar geleden in dezelfde situatie gezeten (vader/schoonmoeder). Het zijn heftige tijden…

Dick

1 like

Mooi dat HF ook daar voor is!

Je mag!

Sterkte!!

2 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte…

Ik heb met kippenvel en tranen je post gelezen,
mijn vader is in februari plots overleden aan een hartinfarct, het is niet te bevatten.

1 like

Gecondoleerd, Jaco en heel veel sterkte.

1 like

Van Jaco voor Jaco:
Gecondoleerd met dit grote verlies! Heel veel sterkte de komende tijd.

1 like

Gecondoleerd,en heel veel sterkte.

1 like

Gecondoleerd en sterkte.

1 like

Het is toch bijzonder dat je zo’n persoonlijk verhaal op dit forum post en dat de community hier zo op reageert.

Heel veel sterkte!

1 like

gecondoleerd jaco. sterkte.in deze moeilijke tijd.

1 like

Sterkte voor u en uw familie!
Juwelen om te koesteren ter herinnering.

1 like