NA: GS SBGA211G oftewel Snowflake

Hele fraaie aanwinst! Van harte gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Super!!!

1 like

Gefeliciteerd, goede keus👍

1 like

Gefeliciteerd met dit schitterende, het HF splijtende horloge. Veel draag- en kijkplezier.

1 like

Jongens jongens wat mooi! Wauw! Ik word een steeds grotere fan van Grand Seiko. Geniet ervan, maar dat zal wel lukken!

1 like

Absoluut top! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan.

1 like

Wauw :star_struck:
Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge. Staat hier ook hoog op de lijst. Die wijzerplaat, de beweging van de secondewijzer en de afwerking :smile: heel veel draag plezier!

1 like

Zo iest maar net!

Maar ding en heel veel plezier mee gewenst :wink:

1 like

Jongen wat een mooi ding. Prachtige foto’s ook. Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge geniet ervan!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd met deze NA. Ik ben er onlangs nog geweest en heb er de GS quartz gepast. Alleen er was geen vonk, dus dat is hem niet geworden.
Ik begrijp, gezien de foto’s, waarom er bij jou wel een vonk was!
Veel draagplezier en genot toegewenst.

1 like

Super mooi horloge, geniet er van :+1:t2:

1 like

Die filmpjes van hen zijn vaak zo mooi, dat het nogal de kooplust opwekt bij mij :grinning:

Had ik dat nog niet gedaan? Mijn excuses! :hugs:

Dat was niet helemaal de bedoeling geloof ik. Maar we zullen de eenheid wel weer tijdig vinden toch?

Dank je! Het zijn nog iPhone (8) foto’s, macrofotografie is ook een hobby geweest, ik probeer ze nog wel beter te krijgen als het licht wat meer meewerkt.

Allemaal bedankt voor de leuke reactie tot zover!

2 likes

De Snowflake…ongeëvenaard in z’n schoonheid! :ok_hand: Zeer van harte met deze geweldige aanwinst en heel veel draag plezier. :+1:

Ik zie Abraham dit jaar en speel met de gedachte dit moment te vieren (:thinking:) met de aanschaf van dit model. Dat lijkt mij machtig mooi.

3 likes

Ik zou het wel weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het ging om de typefout in mijn naam :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:grimacing: Lezen is ook een kunst

Fantastisch horloge :+1::heart_eyes:

1 like