NA: GUB Glashütte Spezimatic

Op een dag, terwijl ik door de schijnbaar eindeloze aanbiedingen op de Facebook Marketplace scrolde, ontdekte ik een schitterende vondst: de GUB Glashütte Spezimatic. Intrigerend en vol karakter. Na enkele vragen aan de verkoper, besloot ik de reis naar het oosten van Nederland te maken, naar het charmante Venlo.

Uiteindelijk bereikte ik Venlo en ontmoette ik de verkoper. Het moment dat ik het horloge in handen kreeg, overtrof het alle verwachtingen. De details die ik alleen op foto’s had gezien, kwamen tot leven, en de Spezimatic straalde nog meer in de werkelijkheid.

Met een bak koffie nog wat verhalen uitgewisseld en gepraat of zijn eigen collectie, maakt dit een prachtig onderdeel van het verhaal achter dit horloge. De tikken vertellen niet alleen de tijd, maar ook het verhaal achter de zoektocht, de reis er naartoe en de passie als liefhebber voor horloges.

Wat is dit toch een mooie hobby!

Hier nog wat foto’s van mijn nieuwe aankoop:

78 likes

Fraai exemplaar,zijn moeilijk te vinden in deze staat,ik heb ook zeer lang gezocht naar de mijne

8 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst, erg mooie uitvoering … ik heb er jaren geleden ook een paar gehad en was er altijd erg tevreden over … :+1::+1:

Prachtige aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Fraai! Gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Fraai (en een mooi verhaal) - gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Congratz met deze aanwinst, enjoy!

1 like

Een spectaculair mooi horloge

1 like

Fraaie vondst! Gefeliciteerd & veel plezier met je GUB!

1 like

Schitterend uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes::heart_eyes::+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie verworvenheid!!
Ik wens je er een langdurige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat een schoonheid :sunny: :star_struck:

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Wow inderdaad. Maar zeker de moeite waar. Erg mooi horloge

1 like

Mooi en bijzonder horloge. Proficiat!

1 like

Prachtige GUB ,proficiat ! :ok_hand:

1 like

Wat een prachtig horloge! Begin jaren 70?

1 like

Heb al een paar keer op het punt gestaan er een te kopen, wat een mooie dingen zijn dat toch.

Goed te horen dat ze in het echt alleen maar mooier zijn!

Geniet van het dragen!

1 like

Prachtig horloge. :heart_eyes: Veel draag plezier!

1 like