NA Guilty Pleasure

Er waait een bepaalde wind door HF…
De wind dat je mag shinen.
Dat je goud en diamanten mag dragen.
Waarschijnlijk komt dat door mannen zoals Han en consorten.
Dat hebben ze toch mooi voor elkaar!

Je mag kleur bekennen!

Toen ik begon met Horloges was mijn eerste echte horloge een Breitling Shark … die heb ik toen later ingeruild op iets waar we zo op komen. Toen heb ik zelfs nog 250 euro bij moeten betalen.

Ik kreeg na een tijdje spijt en ruilde het horloge waar we zo op komen weer in op een Breitling Colt en vanaf dat moment is het bergopwaarts gegaan.

Maar het horloge is mij altijd blijven boeien…
Een Guilty Pleasure.
Hij kwam nog even langs in de Podcast bij @Sjorsson @Twan Mannen van de Tijd…

Dus ik zocht er wel eens naar op MP. En ik heb hem gehad, dus ik herken wel of het klopt. En ja hoor!! Er kwam er een voorbij!!

Het merk was zover ik weet toen een van de eersten die het gewoon deden.
En ze waren destijds best prijzig. Zeker voor een simpel Quartz horloge met een plastic band.
Maar daarom… Gewoon een simpel horloge en dan… en dan…

KWAK JE ER GEWOON DIAMANTEN OP!!!

Weet je al wat het is?

Ik presenteer jullie mijn Guilty Pleasure. Totaal zinloos horloge. En eigenlijk ook nog een wijven model. Maar dat boeit allemaal niks (want het is eigenlijk de perfecte maat en niet die te grote mannenmaat).

Tadaa…

Nu nog ff een oranje bandje er voor scoren en ik heb helemaal zomer ready…

Een Techno Marine Diamond.
Jaja.

57 likes

Euh ja, nou gefeliciteerd. Neem hem maar niet mee als wij elkaar zien.

18 likes

:joy:

3 likes

Ik ben blij dat jij er blij mee bent!

9 likes

Misschien in Twente, maar de rest van Nederland vind dit gewoon afgrijselijk, Jurk.

Sorry.

9 likes

When does the hurting stop?
(maar dan met een leuk gifje)

1 like

Dit… is denk ik niet helemaal wat Han bedoelde.

Maar, shine on! Glimworm

1 like

:joy:

1 like

Uuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…

Gefeliciteerd i guess :tada:

2 likes

Zelfs het gifje vond dit te veel. :joy:

1 like

Die verdient wel even een eigen strip, zeg maar van eerste gedachte tot aankoop en alles wat zich ondertussen in jouw hersenpan heeft afgespeeld. Ben er erg benieuwd naar! :wink:

Plastic bling, mooi man! Veel draagplezier … :ok_hand:

4 likes

imagehttps://www.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Ftriz-journal.com%2Fwow-in-music-shine-on-you-crazy-diamond%2F&psig=AOvVaw3zJoG3SIPQtU4ePgLiphmg&ust=1589207018654000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCKDnjuO_qekCFQAAAAAdAAAAABAD

Nou, gefeliciteerd dan maar met je NA

1 like

Lekker dragen hij staat je :smile:

1 like

Proficiat met je bijzondere horloge.

1 like

Nou @Jurk
image
Geueueuehhhfeliciteerd hè… :man_shrugging:

2 likes

Gefeliciteerd man wow :ok_hand:. Ik ben vooral onder de indruk van de rubberen band :joy::see_no_evil::see_no_evil:

3 likes

Ik verwacht op z’n minst een zelfportret van de kunstenaar om deze periode in zijn leven vast te leggen…

2 likes

Ten eerste gefeliciteerd en veel de plezier er mee.

Ik heb lang gezocht naar iets mooi aan deze klok.
De kastvorm? Nope
De dial? Nope
De band? Nope
De steenkes? Nope

Dan maar naar de details kijken, misschien zit het m daarin.

Het logo? ¥*#•!!
De kroon? Potsjandriedubbeltjes
De wijzers? Dude… wtf?

Ik begrijp dat ze moeilijk te krijgen zijn. Ze lijken mij NOG moeilijker te dragen.
Respect. Just respect.

1 like

Hahaha…

Ik wist wel dat de reacties niet mals zouden zijn!
Jullie hoeven mij ook zeker niet te sparen. :joy:

:joy::+1:

2 likes

Hij, eh, is, eh, denk ik wel mooi hoor :confused:

1 like