NA Guilty Pleasure!

Goedemorgen horlogeforum!

giphy-1

Ik was al een tijdje op zoek naar iets gouds in de collectie voor wat flair en diversiteit. Lange tijd gezocht en gekeken wat ik mooi vond, zowel beetje dressy als sportief en betaalbaar.

Op een gegeven moment kreeg ik een horloge in mijn bol, maar was eigenlijk wel boven mijn prijsklasse. Tóch moest en zou ik hem hebben, want hij is perfect qua maat en looks. Dus de stoute schoenen aangetrokken en de zoektocht begonnen.

giphy-33
En aangeschaft!

Hij is uiteindelijk naar mij verzonden (spannend!), want het was te ver rijden, zeker in combinatie met dat alles dicht is wegens Corona. Maar ach:
AcidicScornfulChinesecrocodilelizard-max-1mb

Erg jammer wel, deze had ik het liefste in levende lijve overgedragen gekregen. De terugrit met dit horloge om de pols zou dan ook geweldig voelen!

cocaine_sex-8565

Jammer genoeg duurt de verzending natuurlijk altijd even, dus ik moest rustig afwachten en kon hem niet gelijk om de pols slingeren.
leonardo-dicaprio-lw8LA6

Verzending was gelukkig binnen 1 dag geleverd! Vanochtend het pakketje geopend en het schitterende horloge eruit gehaald.
tenor

Ik vermoed dat jullie bijna wel kunnen raden wat het is, gezien het thema :wink: Dus… wat denken jullie ervan?
giphy-31

Hierbij de foto’s van deze mooie guilty pleasure!

202 likes

Proficiat ziet er nice uit! En cool geschreven :smile::ok_hand:

2 likes

Mooi!! :star_struck:

1 like

Enorm tof topic! Die krijgt een like. Ik heb iets meer moeite met het horloge. TAG Heuer? Niks mis mee. Goud? Ook niet. Gilt-printed dials? Prima! :+1: Alleen die mercedes-wijzer. Hmpf.

Maar goed, het is anders, het is leuk, ik zeg goed gedaan. :+1: :laughing: Veel plezier er mee!

4 likes

Ja die is errug lekker!!:heart_eyes:

1 like

Geweldig. :sunglasses:

1 like

Horloge is gaaf, maar je hebt een beetje een “het typetje RLC” topic gemaakt nu. Maar misschien ga je daar voor.

2 likes

Iemand moet het overnemen van hem :wink:. Overigens vind ik het topic niet echt RLC-achtig, dat was zeker niet de intentie :yum: Lekker in het kader van de Wolf of Wall Street gehouden.

5 likes

Even wat ‘gif’ spuien…

afbeelding

4 likes

Heel nice! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Heel erg gaaf. Lekker fout.
Groetjes van zijn keurige jongere neefje

2 likes

Whahaha! Mooiste NA verhaal van de afgelopen tijd. Plus… Vanavond maar weer een keer Wolf of Wallstreet kijken denk ik. Geniet van het nieuwe horloge. Een beetje fout is lekker. :wink:

2 likes

Super gaaf horloge, voor mij ook een guilty pleasure. Veel plezier ermee😃

1 like

Danku

Staat bij mij ook op de planning :wink: mét het horloge om uiteraard!

2 likes

Leuk horloge en heel leuk geschreven! Gefeliciteerd!

1 like

Toffe manier van een NA schrijven! Geniet ervan!

1 like

Heel vet.

1 like

Het is degene die op jouw profielfoto staat :yum:

Ja klopt, perfecte NA😍

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like