NA Guilty Pleasure!

Hij is natuurlijk gebruikt, kan niet gloedje nieuw zijn uit de jaren 80 he :wink: ik stoor me er niet aan en vind de staat eigenlijk nog gewoon zeer goed!

Haha heerlijk die plaatjes

1 like

Leuk geschreven! Horloge gewoon lekker fout prima om mee te shinen :grin::ok_hand:

1 like

Echt briljant!! :ok_hand::sunglasses::heart_eyes:

Briljant horloge en een van de meeste creatieve NA topic die ik gelezen heb! :joy:

2 likes

Leuk geschreven en heel veel plezier met dit heerlijke horloge!

1 like

Van harte proficiat :clap: :champagne:

1 like

Ik wou iedereen van de sfeer laten meegenieten :wink: over een kwartiertje zet ik lekker de gehele film op met die klatser om mijn pols. En een lekker whiskytje erbij

5 likes

afbeelding

Ik mis alleen deze nog :grin:

3 likes

Had ik moeten weten

giphy-14

3 likes

Ik vind hem geweldig. Geniet ervan.

1 like

Geweldig dit.Gefeliciteerd ermee.

1 like

Mijn vrouw zegt; wat zit je nou te lachen naar je telefoon joh…
Leuke aanwinst!

1 like

:sweat_smile:, daar doen we het voor! :yum:

1 like

Heerlijk man! Prachtig beeldend verhaal ook, als ik ergens vandaan terugrijdt wordt het niet zo spannend als bij jou :slight_smile: veel plezier met De wolf. Of heeft ie een andere bijnaam?

1 like

Wolf of Wolfie denk ik zo :wink:

Dankjewel! :+1:t2:

1 like

Een epilepsiewaarschuwing aan het begin zou niet misstaan, maar je presenteert een lollig horloge (hoe groot is zo’n ding eigenlijk?) op een jolige manier. Nice! Veel draagplezier!

1 like

Dankjewel Wolvin :wink: het is inderdaad best adhd met die beelden :sweat_smile:. Hij is 37mm. Dus echt een midsize duikertje! Draagt heerlijk.

1 like

Heerlijk heerlijk heerlijk. Vooral door de movie hertitage is het een leuke extra. Tikkeltje fout maar toch wel heel lekker. Proficiat met je nieuwe aanwinst!

1 like

Lekkere klatser @Sebastiaan, van harte ermee enne HF is onder de indruk …

giphy

… goed dansje ook! :rofl:

Veel draagplezier. :ok_hand:

3 likes

Dankjewel Junior! Ik zag wat plaatjes van de postnl binnen komen van jou (mijne was er gelukkig binnen 1 dag :sweat_smile:). Op welke NA wacht jij? :wink:

1 like