Gaaf horloge. Ik heb ook ooit een Moser gehad en het blijft een zeer ondergewaardeerd merk. Draag hem in gezondheid.
Kunst! Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Mooi merk, lekker eigenzinnig dus Van Harte met deze aanwinst ![]()
Ik kan de gemiddelde Amerikaanse verkoper/reviewer ook niet uitstaan, maar Tim Mosso is een baas en een held.
You could see it wears well on a wrist as small as 13cm circumference or above – Klassiekertje!
Ik neig erg sterk naar het leer, eerlijk gezegd. Hoe dan ook, gefeliciteerd! Geweldige wijzerplaat, en Moser een leuk eigenwijs merk. ![]()
Bijzondere en mooie NA, gefeliciteerd
Schitterend ![]()
Hee erg gaaf! Geniet van je NA!
Wat een gaaf horloge!
Geniet ervan!
Mijn beste,
Schitterend hoor!!
Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gefeliciteerd met deze NA! ![]()
![]()
Ja vooral die seconde wijzer als “denk rondje” is echt creatief.
Eens hoor. Op de foto doet het zwart leer het goed omdat het net iets meer afsteekt. Ik draag andere horloges al op zwart leer, en deze is iets meer voor mijn vrije tijd. We kunnen altijd nog terug.
Dat is best wennen hoor. Het is zeker niet geschikt wanneer je echt nauwkeurig de tijd wil aflezen. En wanneer je hem stil hebt laten vallen wil je eigenlijk wachten op een heel of half uur om hem goed te zetten ![]()
Het is net als sommige andere horloges meer voor dragen in je vrije tijd wanneer de minuten niet tellen. Ideaal op een zonnig terras of in de achtertuin in het weekend.
Heel fraai, gefeliciteerd!
Mooi hoor. Veel draagplezier.
Kanonne, wat een mooie aanwinst! Echt prachtig! ![]()
Daar zullen er niet veel van zijn hier op HF. ![]()
Prachtig
. Weer eens een Moser op hf. Een zeldzaamheid hier.
Pffffffff wat een schoonheid !!!
Ge-wel-dig! Dit is echt graal terrein voor velen, geniet ervan ![]()
Prachtig horloge, veel draagplezier!